کد خبر: ۱۵۷۵۴۵
زمان انتشار: ۱۶:۳۰     ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر گفت: ۲۳ خرداد ۸۸ در زمان امتحانات دانشگاه امیرکبیر میلی‌منفرد استاد دانشگاه امیرکبیر برای اعتراض به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم تا زمان لغو امتحانات از تحصن در مسجد دانشگاه خارج نشد.
 محمدمهدی رفیعی دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به جزئیات لغو امتحانات این دانشگاه در زمان فتنه از سوی برخی اساتید از جمله جعفر میلی‌منفرد گزینه پیشنهادی وزارت علوم، گفت: روز 22 خرداد سال 88 انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم برگزار و ظهر روز 23 خردادماه نتایج انتخابات اعلام شد، در تقویم آموزشی دانشگاه امیرکبیر از همان روز امتحانات دانشگاه به مدت دو هفته آغاز می‌شد.

وی افزود: دانشگاه امیرکبیر از یک هفته قبل برای امتحانات تعطیل بود ولی از روز شنبه باید امتحانات آغاز می‌شد، روز یکشنبه 24 خردادماه سال88 جعفر میلی‌منفرد و ده‌ها نفر دیگر از اساتید دانشگاه امیرکبیر در مسجد دانشگاه تحصن کردند و تا زمانی که رئیس دانشگاه با لغو امتحانات و تعویق آن به شهریورماه موافقت نکرد از تحصن خارج نشدند.

رفیعی اظهار داشت:‌ میلی‌منفرد جزو افرادی بود که در اعتراض به نتایج انتخابات و با هدف لغو امتحانات در مسجد دانشگاه تحصن کرده بود و تا زمانی که رئیس دانشگاه با تعویق امتحانات موافقت نکرد از تحصن خارج نشد، نام بقیه اساتید نیز مشخص است و در صورت لزوم لیست اسامی را اعلام می‌کنیم ولی در حال حاضر به دلیل حضور میلی‌منفرد به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت علوم نام وی مطرح شده است.

دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه در آن زمان اساتید و دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در موضع امتحانات سه دسته بودند، عنوان کرد: برخی امتحانات از سوی اساتید در موعد مقرر برگزار شد، برخی امتحانات در حال برگزاری بود که دانشجویان حامی فتنه با لگدپراکنی استاد را از کلاس خارج کرده و باعث لغو امتحان شدند و دسته سوم اساتیدی بودند که امتحان را لغو کردند و امتحانات این اساتید برگزار نشد، میلی‌منفرد جزو این دسته از اساتید بود.

این دانشجوی دانشگاه امیرکبیر گفت: میلی‌منفرد جزو اساتیدی بود که با نظر خودشان تحصن کردند و دانشجویان را نیز برای امتحان ندادن ترغیب ‌کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها