کد خبر: ۱۵۷۵۳۲
زمان انتشار: ۱۵:۲۹     ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
حرف‌هاي فتح‌اله‌زاده و رويانيان عبور از چراغ قرمز بود! مي‌‌گويند هر گاه كسي در اين رابطه حرف بزند و درخواست داشته باشد «كله مي‌‌شود» [نقل از حرف‌هاي آقاي رويانيان كه اين جملات را از آقاي ضرغامي شنيده بود] اما چرا؟
به گزارش 598 به نقل از 90،حرف‌هاي فتح‌اله‌زاده و رويانيان عبور از چراغ قرمز بود! مي‌‌گويند هر گاه كسي در اين رابطه حرف بزند و درخواست داشته باشد «كله مي‌‌شود» [نقل از حرف‌هاي آقاي رويانيان كه اين جملات را از آقاي ضرغامي شنيده بود] اما چرا؟
سيستم چرخش مالي فوتبال فلج است! در واقع پول فقط به شكم اين نهنگ ريخته مي‌‌شود و قرار نيست باز پرداختي داشته باشد!
در واقع رفاقت دولت با اين فوتبال مثل رفاقت مايلي‌كهن و پروين شده يعني شبيه به يك اتوبان يك‌طرفه است! فوتبال هست تا همه سود ببرند منهاي خود فوتبال (نه بازيكنان البته).
تلويزيون 90 دقيقه بازي‌ها را مجاني پخش مي‌ كند. و به هيچكس هم پاسخگو نيست. راديو گزارش مي‌‌كند. اين دو، ساعت‌ها تبليغ در شبكه‌هاي سراسري و استاني هم به مردم نشان مي‌‌دهند تا علاوه بر پخش مجاني فوتبال پول هم به دست آورند آنهم با شائبه‌اي بين يك تا 4 ميليون تومان! بله اشتباه نكرديد بين يك تا 4 ميليون تومان براي هر ثانيه تبليغ كه گاهي حتي به وسط بازي هم كشيده مي‌‌شود.
زيرنويس و مسايل آنگونه هم، به جاي خودش البته اما فقط كه اين 90 دقيقه‌ها در شبكه‌هاي سراسري و استاني نيست! برنامه‌هاي فراواني در شبكه‌هاي سراسري و استاني براي فوتبال ساخته مي‌‌شود. برنامه 90، برنامه ورزش و مردم، برنامه ورزش از نگاه 5، نگاه دو، وقت اضافه و...
اينها همه پيامك هم دارند تازه، مردم پيامك مي‌‌زنند در مورد تيم‌هاي مورد علاقه‌ خودشان اما پولي به جيب مخابرات و تلويزيون و راديو مي‌‌رود اما قراني از آن هم به باشگاه‌ها نمي‌‌رسد.
آقا شرايط افتضاح است! خراب است! نابود است! سيستم حاضر نيست همان كاري را انجام دهد كه در همه دنيا انجام مي‌‌شود و اينگونه است كه بيماري فلج كننده به فوتبال حمله مي‌‌كند!
رويانيان كه از ثبت شركت‌ها و سيم‌كارت و نوشابه و... حرف مي‌‌زد حالا خودش مي‌‌گويد بدهكار است و از اين فوتبال نمي‌‌توان پول درآورد؟
فتح‌اله‌زاده هم نگران ميهمان تايلندي است و اينكه پول ندارد خرج هتل را بدهد! او سال‌ها قبل كارهاي رويانيان را كرد و نتيجه نگرفت اتوبان يك طرفه همچنان هر دو پايش در يك كفش است اما!
زورشان زياد است؛ رقيب ندارند و كاري هم با قوانين دنيا براي فوتبال ندارند و به آنها هم مربوط نيست كه باشگاه‌ها از كجا بايد ارتزاق كنند!
وزارت كه پول نمي‌‌‌دهد! در بهترين شرايطش، يعني وقتي وزير عوض نشده؛ وقتي معاوانان سفر نرفته‌اند! وقتي بودجه دارند و رابطه خوبي هم با مديران عامل دارند(!) و معاونانشان هم با مديران عامل سرخابي‌ها مشكل ندارند.
5 يا 6 ميليارد در طول سال مي‌‌دهند! كه البته غالبا يكي از موارد ذكر شده وجود دارد.
تلويزيون هم حق پخش نمي‌‌دهد؟
قانون كپي‌رايت هم كه عملا وجود خارجي ندارد
به اين ترتيب حاجي و سردار مي‌‌مانند و حوضشان!
به همين سادگي!
قيمت‌ها و تورم هم كه روز به روز بالاتر مي‌‌رود! و...! حرف‌هاي فتح‌اله‌زاده و رويانيان كاملا شبيه به هم شده است! متحد شده‌اند، متحد البته از روي ناچاري! از روي بدهكاري حالا سرخ‌وآبي با هم شده‌اند بنفش و جيغ و فرياد هم مي‌‌زنند!
حق دارند، ندارند؟
حرفشان جالب است، نيست؟
آبرويشان را مي‌‌گذارند و مي‌‌روند؟
براي كسي هم مهم نيست!.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها