کد خبر: ۱۵۷۵۲۶
زمان انتشار: ۱۵:۲۰     ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
سرپرست سپاهان شايعه دلخوري هواداران از مجتبي جباري و اختلاف او با طرفداران اين تيم را تکذيب مي‌کند.
به گزارش 598 به نقل از 90: جواهير سوکاي که در اردوي پيش از فصل سپاهان دچار مصدوميت شديد از ناحيه رباط پايش شد هنوز به اصفهان بازنگشته است.
اين بازيکن ايتاليايي که در کشور خودش تحت عمل جراحي قرار گرفت قرار بوده براي سپري کردن دوران نقاهت خود به اصفهان بازگردد. سوکاي به دليل عمل جراحي که انجام داده تا پايان نيم فصل اول نمي تواند براي سپاهان به ميدان برود.
نويدکيا در انتظار پزشک آلماني
محرم نويدکيا يک هفته اي است که در آلمان به سر مي‌برد و زمان بازگشت او به ايران به نظر پزشکي که در حال بررسي وضعيت زانوي نويدکياست بستگي دارد. اگر زانوي کاپيتان اول سپاهان نياز به جراحي داشته باشد زمان بازگشت او به تاخير مي افتد. نويدکيا هنوز گزارش رسمي از وضعيت بررسي ها به باشگاه سپاهان ارائه نکرده است.


تشويق نويدکيا به معناي دلخوري از مجتبي نيست
90: سرپرست سپاهان شايعه دلخوري هواداران از مجتبي جباري و اختلاف او با طرفداران اين تيم را تکذيب مي‌کند.
محمد فرامرزي درباره اينکه گفته مي شود جباري محبوبيتي بين هواداران تيم جديدش ندارد،مي‌گويد: زياد دوست ندارم درباره چنين مسائلي صحبت کنم اما در اين چند هفته اي که کنار تيم بوده ام و همين بازي مقابل تراکتورسازي، متوجه شدم که مجتبي بازيکن محبوبي در بين طرفداران است. او قبل از بازي و در طول بازي به شدت از سوي تماشاگران سپاهان تشويق شد که فيلم آن هم موجود است.
او ضمن اشاره به اين نکته که تشويق نويدکيا دليل بر دلخوري سپاهاني ها از جباري نيست، ادامه مي‌دهد: محرم بازيکن بزرگي است و هواداران تيم مي خواستند با تشويق او، به کاپيتان تيمشان روحيه بدهند. اتفاقا حالا که ما محرم را در اختيار نداريم، بعيد مي دانم هيچ کدام از هواداران سپاهان به خاطر داشتن خلاق ترين هافبک ليگ در تيمشان، ناراحت باشند.

اميد گردان به نيمکت نشيني رحمان!
90: شهاب گردان درخصوص تعريف و تمجيدهاي کرانچار از رحمان احمدي پس از ديدار با تراکتور،مي‌گويد: رحمان در بازي با تراکتور واقعا خوب کار کرد و کرانچار هم واقعيت را گفت. طبيعي بود که سرمربي تيم بعد از پايان بازي از او تعريف کند. من هم از عملکرد خوب او خوشحال شدم.
او درباره اينکه آيا نيمکت نشيني او ادامه خواهد داشت؟مي‌گويد: فکر نمي کنم اينطور بماند. شرايط به اين شکل باقي نمي ماند. من خودم را در نيم فصل سال گذشته به کرانچار ثابت کردم و او توانايي هاي من را مي شناسد. در صحبتي هم که با همديگر داشتيم کرانچار گفت شرايطتت در آينده بهتر خواهد شد. من هم اطمينان دارم که به ترکيب اصلي سپاهان مي رسم.
وي ادامه مي‌دهد: هدف من دعوت شدن به تيم ملي است. مطمئن باشيد براي رسيدن به اين هدف تمام تلاشم را به کار مي گيرم. وقت زيادي تا جام جهاني باقي مانده و من اين فرصت را دارم که خودم را به کي روش ثابت کنم.

گردان با اشاره به شکست سپاهان مقابل تراکتور،مي‌گويد: بازي پاياپايي بود و ما در دقايقي از بازي بهتر از تراکتور بازي کرديم. متاسفانه نتوانستيم از موقعيت هايي که داريم استفاده کنيم و روي يک ضد حمله پنالتي داديم و گل خورديم. اگر خوش شانس بوديم و از فرصت هايمان استفاده مي کرديم حتما تراکتور را شکست مي داديم.

 

افتتاح غير رسمي فاز نخست نقش جهان
90: محمد عباسي وزير ورزش و جوانان پيش از ظهر ديروز با حضور در اصفهان از ورزشگاه نقش جهان و روند تکميل آن بازديد به عمل آورد.
در مراسم استقبال سه دختر نونهال با پوشيدن لباسي به رنگ پرچم ايران به عباسي بابت حضور در ورزشگاه خوش‌آمد گفتند.
وزير همچنين از پيست تارتان ورزشگاه نقش جهان نيز بازديد به عمل آورد.
يک تيم نيز از مدرسه فوتبال ذوب‌آهن در زمين چمن ورزشگاه حاضر بود.
بسياري از روساي هيات‌هاي ورزشي استان اصفهان و روساي ادارات کل ورزش و جوانان شهرستان‌ها به همراه عليرضا رحيمي مديرعامل باشگاه سپاهان و غلامعلي ابراهيمي معاون توسعه ورزش اصفهان نيز در اين مراسم حضور داشتند.
فاز نخست نقش جهان تکميل شده و وزير ورزش و جوانان با حضور در اين ورزشگاه در واقع به صورت غير رسمي آنرا افتتاح کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها