کد خبر: ۱۵۷۴۴۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
مسیر اعمال نفوذ در عزل و نصبها را می‌بندم/ضرورت تقویت اقتدار وزارت کشور
وزیر پیشنهادی وزارت کشور با بیان اینکه اقتدار وزارت کشور باید بازتولید شود، گفت: از اولویت‌های اصلی این وزارتخانه حل مسائلی از جمله نابرابری‌ها، عدم توازن‌ها و جبران عقب‌ماندگی‌های تاریخی، است.

به گزارش 598، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر پیشنهادی وزرات کشور صبح امروز (پنجشنبه) در تبیین برنامه‌های خود گفت:‌ در ابتدا از آقای روحانی به خاطر اینکه بنده را در جمع کابینه انتخاب کردند تشکر می‌کنم و همچنین از نمایندگان مخالفی که برای صحبت ثبت‌نام کرده بودند و مخالفت خود را پس گرفتند و از نمایندگان موافق نیز تشکر می کنم.

وی افزود: با توجه به تنوع و گستردگی کشور لازم است به گونه‌ای عمل کنیم که در جهت تحکیم قدرت ملی گام‌های بلندی برداریم، به خصوص در شرایط کنونی کشور که دشمن با افزایش تحریم‌ها به دنبال تحت فشار قراردادن ملت است و هر روز اقدامات جدیدی را انجام می‌دهد، این وزارتخانه از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وزیر پیشنهادی وزارت کشور تاکید کرد: از طرف دیگر مطالبات مردم را نیز در جهت امید به حل مشکلات که به دولت تدبیر و امید رای داده‌اند، باید با تلاشی وافر پاسخ دهیم و مسائلی را از جمله نابرابری‌ها، عدم توازن‌ها و عقب‌ماندگی‌های تاریخی که با آن مواجه هستیم، برطرف کنیم.

رحمانی‌فضلی با بیان اینکه اولین هدف تقویت اقتدار وزارت کشور است که باید تلاش کنیم اقتدار و جایگاه وزارت کشور بازتولید شود، گفت: توسعه وفاق ملی، همبستگی اجتماعی و اهتمام به افزایش اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی و فراهم نمودن زمینه‌های رشد متوازن از اهدافی است که می‌تواند ما را در وزارت کشور یاری دهد.

وی در ادامه گفت: در مسائل مربوط به اقوام و اقلیت‌ها و نژادها باید سعی کنیم که باعث ایجاد اتحاد و همبستگی و افزایش قدرت ملی شویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها