کد خبر: ۱۵۷۴۳۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
از روی لهجه تروریست ها مشخص شد که آنان اتباع مغرب ،تونس ، لیبی و مصر هستند و حتی برخی افراد که نامشان در این تماس ها ذکر شد شناساسی شدند. ضمنا چند تماس از سوی تروریست ها با ترک ها نیز به ثبت رسیده است.

حسین مرتضی مدیر دفتر شبکه خبری العالم در سوریه، در بخش خبری این شبکه اعلام کرده بود که ما اکنون در تله الکبوله در حومه لاذقیه هستیم؛ این منطقه در محاصره تروریست ها بود اما ارتش توانست بر تمام قسمت های آن سیطره پیدا کند.

وی افزود: ما به همراه ارتش سوریه وارد این منطقه شدیم و هنوز درگیری و شلیک گلوله ادامه دارد و درحال حاضر درگیری ها در کوه های منطقه که تعدادی تک تیرانداز در آن مستقر هستند، متمرکز است.

وی خاطرنشان کرد شهرک های واقع در شمال این منطقه همگی پاکسازی شده اند و حالا علمیات در سایر محورها ادامه دارد و تروریست ها در مسیر تپه اشعیای پیغمبر و شهرک سلمی و بعضی دیگر از شهرک هایی که تروریست ها در آن حضور دارند، ادامه دارد.

حسین مرتضی افزود: دقایقی پیش موفق شده به تماس های بیسیم تروریست های که با لهجه غیر سوری صحبت می کردند گوش دهد و تاکید کرد بعد از بازگشت به منطقه امن آنها را برای پخش در اختیار شبکه خواهد گذاشت .

وی گفت: از روی لهجه تروریست ها مشخص شد که آنان اتباع مغرب ،تونس ، لیبی و مصر هستند و حتی برخی افراد که نامشان در این تماس ها ذکر شد شناساسی شدند. ضمنا چند تماس از سوی تروریست ها با ترک ها نیز به ثبت رسیده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها