کد خبر: ۱۵۷۳۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
صدها تن از شهروندان اردنی با تجمع مقابل سفارت مصر در امان جنایت ارتش مصر علیه حامیان مرسی در قاهره را محکوم کردند.
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، جبهه عمل اسلامی اردن شاخه سیاسی اخوان المسلمین این کشور از مردم مصر خواست علیه مداخله خونین نیروهای ارتش مصر برای متفرق کردن تحصن حامیان محمد مرسی رئیس جمهور برکنار شده این کشور تظاهرات کنند.

جبهه عمل اسلامی اردن در بیانیه‌ای تاکید کرد: ما امروز با توطئه بازمانده‌های رژیم سابق مصر مواجهه هستیم، خون بی‌گناهانی که وزارت کشور و دستگاه امنیتی مصر باعث ریخته شدن آن شده است برای شما قدرت دافعه‌ای محسوب می‌شود تا به خیابان‌ها بیایید و با حضور در تظاهرات این توطئه‌ها را خنثی کنید.

در این بیانیه تاکید شده است: اجازه ندهید کودتاچیان، صهیونیست‌ها و دولت آمریکا حکومت را در مصر تصاحب کنند.

این در حالی است که شماری از شهروندان اردنی هوادار اخوان المسلمین دیروز تظاهراتی را در مقابل سفارت مصر در امان برگزار کرد.

تظاهرات کنندگان پارچه نوشته‌هایی در دست داشتند که بر روی آنها نوشته شده بود: «مشروعیت خط قرمز است» و شعارهایی همچون «مرسی، مرسی، مرگ بر کودتای نظامی» سر دادند.

زکی بن رشید معاون دبیر کل اخوان المسلمین اردن که در این تظاهرات حاضر شده بود، گفت: ما جنایات و کشتار مردم مصر توسط ارتش این کشور را محکوم می‌کنیم. قدرت حاکم مصر امروز جنایات فجیعی را مرتکب شد که باید در تاریخ جهان ثبت شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها