کد خبر: ۱۵۷۳۶۰
زمان انتشار: ۰۹:۳۴     ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
تمرين سرخ پوشان، عصر دیروز (چهارشنبه) پشت درب هاي بسته ورزشگاه درفشي فر برگزار شد و سرخ پوشان، خود را براي ديدار برابر ملوان بندرانزلي آماده كردند.
هواداراني كه براي تماشاي تيم مورد علاقه خود عصر دیروز (چهارشنبه) به ورزشگاه درفشي فر آمده بودند، اجازه ورود به ورزشگاه را نيافتند و با ابراز گلايه و انتقال آن به سرپرست تيم پرسپوليس تهران، خواستار ورود به ورزشگاه شدند.


در ادامه و با گفت و گوي سرپرست و سرمربي تيم پرسپوليس مقرر شد، به هواداران بليت رايگان ديدار تيم هاي فوتبال پرسپوليس و ملوان بندرانزلي اهدا شود تا به نوعي از حضور آنان در مقابل درب ورزشگاه درفشي فر قدرداني شده باشد.


يكي از مسوولان باشگاه پرسپوليس كه خواست نامش فاش نشود، از موافقت مديران همراه اول و باشگاه پرسپوليس براي اختصاص مبلغي بيش از ۱۰ درصد از فروش سيم كارت هاي پرسپوليس به باشگاه خبر داد.


پيش از اين طرفين با اختصاص ۱۰ درصد از فروش اين سيم كارت ها به باشگاه پرسپوليس به توافق رسيده بودند.


** رضا حقيقي هافبك تيم فوتبال پرسپوليس از انتشار عمومي تصويري كه نشان مي دهد وي در حال نشان دادن عدد ۴ است، بسيار ناراحت بود و در نظر دارد اين موضوع را پيگيري كند.


** مديرعامل باشگاه پرسپوليس براي بررسي تازه ترين وضعيت محمدرضا خلعتبري به امارات عربي متحده مي رود. ويزاي سفر يك روزه محمد رويانيان صادر شده و به باشگاه رسيده است.


** مهرداد پولادي كه از ناحيه پا دچار آسيب ديدگي شده است، فردا (پنجشنبه) بخيه پاهايش را كشيده و در صورت مساعد بودن شرايطش به تمرينات تيم پرسپوليس باز خواهد گشت.


** از اين پس و بعد از بازي هايي كه تيم پرسپوليس در ليگ برتر فوتبال و يا جام حذفي انجام مي دهد، بازيكنان ذخيره اين تيم نيز در يك ديدار تداركاتي به ميدان خواهند رفت. اين بازي ها در نخستين تمرين تيم بعد از بازي هاي رسمي و در محل تمرينات اين تيم برگزار خواهد شد.


** قاسم دهنوي، محسن بنگر و نيلسون گوريا كه روز سه شنبه دچار مصدوميت شده بودند، امروز بدون هيچ مشكلي با ساير بازيكنان در تمرين شركت كردند.


** حميدرضا علي عسگري به دليل مصدوميت به ديدار برابر ملوان بندرانزلي نخواهد رسيد و اين بازي را در خانه مشاهده خواهد كرد.


** فرشاد قاسمي، امير عابدزاده و ميلاد كهنداني به دليل شركت در تيم اميد كشورمان در تمرين امروز غيبت داشتند.


** هواداران پرسپوليس با سردادن شعارهاي متعدد، خواستار حضور محمدرضا خلعتبري در اين تيم شدند.


** در نزديكي محل تمرين پرسپوليس، سارقين يك خودرو با شليك گلوله ماموران نيروي انتظامي مجبور به توقف خودرو شده و بازداشت شدند.


** بازيكنان تيم پرسپوليس در تمرين امروز پس از گرم كردن و حركات كششي، كار با توپ را در دستور كار داشتند.


سرخ پوشان پس از كار با توپ و انجام حركات تاكتيكي در قالب دو تيم سبز و فسفري در نيمي از زمين، فوتبال تحت فشار بازي كردند.


دروازه بانان كه در مرحله نخست زيرنظر بهزاد غلامپور مربي دروازه بانان تمرينات اختصاصي خود را دنبال مي كردند، با شروع فوتبال تحت فشار به تمرين گروهي بازگشته و فوتبال بازي كردند.


تمرين امروز ساعت ۴۵/۱۹ دقيقه به پايان رسيد.


** آخرين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس پيش از رويارويي با تيم ملوان بندرانزلي در هفته پنجم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال ساعت ۱۸ فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه درفشي فر برگزار مي شود.


** سرخ پوشان پس از تمرين فردا در هتل آزادي تهران اردو مي زنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها