کد خبر: ۱۵۷۲۶۵
زمان انتشار: ۲۲:۵۰     ۲۳ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان مي‌گويد شرکت نکردن فولاد در بازي‌هاي آسيايي به دليل آماده نبودن ورزشگاه غدير، بسيار بد است و اميدوارم اين مشکل حل شود.
حسين فرکي در ابتدا درباره ديدار تيمش برابر راه آهن اظهار کرد: فکر مي‌کنم هر بازي شرايط خاص، سختي و حساسيت خود را دارد و بستگي به آن چيزي دارد که در جدول مسابقات اتفاق مي افتد. ما فصل گذشته در دور رفت يک ديدار بد را مقابل راه آهن داشتيم که آن را واگذار کرديم و در دور برگشت نيز در شرايط خوبي در اهواز، اين تيم را شکست داديم. پيش از آغاز ليگ امسال نيز يک بازي دوستانه با اين تيم برگزار کرديم و اکنون در هفته پنجم، مقابل راه‌آهني قرار مي‌گيريم که کادر آن نسبت به سال گذشته کاملا تغيير کرده و از نظر بازيکن نيز 50 درصد تغيير داشته است. کاملا اين تيم را شناسايي و چهار ديدار آن را طي هفته هاي گذشته بررسي کرده ايم.

به گزارش ايسنا ، سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان درباره وضعيت تيمش نيز گفت: تيم شرايط خوبي را پس از کسب 9 امتياز از سه بازي دنبال مي کند. ما اين 9 امتياز را به فاصله هشت روز به دست آورديم. در اين فاصله بازي کردن فشار بسياري روي تيم ها و ازجمله ما داشت و بازيکنانم کار ارزشمندي را انجام دادند.

وي افزود: مطمئنا انگيزه زيادي براي ديدار برابر راه آهن داريم. ما در خانه حريف به دنبال برد هستيم و مي خواهيم با دست پر از اين بازي خارج شويم. 9 امتيازي که طي بازي‌هاي گذشته به دست آورديم انگيزه تيم را براي اين ديدار بالاتر برده و شرايط تيم از نظر روحي بسيار خوب است ولي از نگاه من، تيم‌مان هنوز به فرصت بيشتري نياز دارد.

فرکي درباره وضعيت مصدومان تيمش گفت: مصدومان جدي تيم والي و جعفري بودند که هر دوي آنها اکنون زير نظر پزشک، کارهاي ماساژ و درمان را دنبال مي کنند. مصدومان درجه دو تيم، چاوز و بختيار رحماني بودند که روز گذشته با تيم تمرين کردند. همچنين پريرا از ناحيه روي پا، در بازي با داماش دچار مصدوميت شد که دو روز گذشته را به او استراحت داديم و در تمرين امروز وضعيت او را بررسي مي کنيم.

وي در ادامه درباره پيشنهاد ايران براي ميزباني جام ملت هاي آسيا در سال 2019 عنوان کرد: به هر حال اين ميزباني‌ها تسهيلات مثبتي را براي کشورها به وجود مي‌آورد که در اين راستا بايد توجه ويژه‌اي به سخت افزارها و امکانات داشت. در اين زمينه بايد همه دست به دست هم دهند تا کار جدي‌اي را دنبال کنند. اين ميزباني‌ها براي هر کشوري اعتبار دارد و مطمئنا از نظر اقتصادي، به کشورها کمک کرده و تاثيرگذار است.

سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان افزود: مطمئنا علاوه بر ايران، کشورهاي ديگري هم هستند که پيشنهاد اين ميزباني را داده اند که در نهايت اين پيشنهادها بررسي مي شود که من اميدوارم ما اين شانس را داشته باشيم که ميزبان اين مسابقات باشيم و از ساير کاندايداهاي اين ميزباني پيشي بگيريم.

وي در ادامه درباره مناسب نبودن نور ورزشگاه تختي اهواز گفت: مطرح کردن اين مشکل به خاطر اين نيست که خداي نکرده با کسي مشکل داشته باشيم، به هر حال من اين جا ميهمان هستم و قصد دارم با بيان کردن آن چيزي که مي‌بينم، مشکل رفع شود. تماشاگران انتظار دارند و ما هم دل‌مان مي‌خواهد که به اين موارد توجه ويژه اي شود، چرا که اين حق طبيعي تک تک مردم خوزستان است که از آمدن به ورزشگاه و ديدن بازي‌ها لذت ببرند.

فرکي بيان کرد: چرا بايد بين ورزشگاه‌هاي ما تفاوت وجود داشته باشد؟ به هر حال نور ورزشگاه تختي اهواز کافي و استاندارد نيست و اگر توجه ويژه‌اي به آن شود، هم براي بازيکنان کيفيت خوبي فراهم مي شود و هم اين که تماشاگران از اين کيفيت خوب، لذت مي برند.

وي همچنين درباره اخطار AFC به باشگاه فولادخوزستان در جهت حذف اين تيم از مسابقات آسيايي به دليل آماده نبودن ورزشگاه غدير اظهار کرد: اين موضوع به مسوولان بر مي‌گردد و فکر مي‌کنم انجام اين کار و رفع اين مشکل، هيچ کاري براي آن‌ها ندارد. خوزستان باتوجه به سرمايه‌هايي که در آن است، از اين نظر هيچ مشکلي ندارد. به هر حال بايد يک نفر براي اين کار پاسخگو باشد و مطمئنا اگر با مسوولان صحبت کنيم، آن ها هم حرف‌ها و مشکلات خودشان را عنوان مي‌کنند ولي به طور کلي شرکت نکردن فولاد در بازي هاي آسيايي بسيار بد مي‌شود که به خاطر اين مشکل، سهميه ما از بين برود و اميدوارم اين اتفاق نيفتد.

سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان بيان کرد: توصيه من به مسوولان استان اين است که اگر واقعا مي خواهند خدمتي انجام دهند، تلاش مضاعفي کنند تا امسال خوزستان نماينده شايسته اي در بازي هاي آسيايي داشته باشد. بايد از امکانات به خوبي استفاده کرد و به نظرم همه چيز آماده است و ورزشگاه غدير امکانات خوبي دارد و نبايد کل را فداي جز کنيم. اگر ما بخواهيم کاري را در کشورمان انجام دهيم، مي توانيم حتي کارهاي نشدني را هم ظرف مدت 24 ساعت انجام دهيم و اگر نخواهيم، طي 24 سال هم نمي‌توانيم انجام دهيم، مانند ورزشگاه‌هاي يادگار امام تبريز، غدير اهواز و نقش جهان اصفهان. به هر حال اين مشکلاتي است که در کشور وجود دارد که اميدوارم توجه ويژه اي به آن ها شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها