کد خبر: ۱۵۷۲۶۱
زمان انتشار: ۲۲:۴۸     ۲۳ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي تيم استقلال گفت:من که مربي کوچکي هستم،هر مربي بزرگي آرزويش اين است به رشت بيايد و با مديري مثل:عابديني که با معرفت است همکاري کند.
امير قلعه نويي در نشست خبري پيش از بازي تيمش مقابل داماش عنوان کرد:سلام به مردم رشت دارم که زادگاه مادرم هست.داماش چند شاخصه خوب دارد.شاخصه اول مدير عاملش،آقاي عابديني است که مدير فني و فوتبالي است. وقتي رييس فدراسيون فوتبال بود من بازي مي کردم.او را مي شناسم.از مديران بزرگ ورزشي و معرفتي است.

به گزارش اوج نيوز، وي ادامه داد: داماش را آناليز و تجزيه و تحليل کرديم.اين تيم فوتبال را خوب بازي مي کند.افشين ناظمي در راس کادر فني اش از دوستان نزديک و خوب من هست و همچنين جزو مربيان جوان و خوب فوتبال ايران است.به امير عابديني تبريک مي گويم که به جوانان فرصت مي دهد.پارسال به هرندي اين فرصت را داد و امسال به ناظمي که هر دو از مربيان بومي و جوان هستند.

سرمربي استقلال همچنين گفت:بازي سختي داريم.حريف تيم خيلي با برنامه اي است.چند بازيکن جوان دارد ولي مي ترسيم اسم ببريم.بازيکن هدفشان حسن زاده است.بازيکن فيزيکي و خوبي است.کاپيتانش محمد رضا مهدوي هر چند در بازي قبل اشتباه کرد اما تاثير گذار است.ما بايد ارتباط ميان خط هافبک يعني جايي که آبشک،کاردوست و مهدوي هستند را با خط حمله قطع کنيم.

وي تاکيد کرد:داماش نقاط ضعفي دارد که اجازه بدهيد درباره آن صحبت نکنيم.اميدوارم اين بازي هم مثل ساير مسابقات استقلال_داماش بازي خوبي شود.هر دو بازي رفت و برگشت در سال گذشته را باختيم و داماش تنها تيمي بود که 6 امتياز از ما گرفت.در بازي آخر ما قهرمان بوديم اما با همه قوا رفتيم که بازي را باختيم.

سرمربي استقلال افزود:مقابل سپاهان کمي در خط دفاعي مشکل داشتيم که در برابر فجرتا حدودي برطرف شد.مقابل صبا هه لياقت بردن نداشتيم و حق مان هم برد نبود.شايد به خاطر فشاري بود که از فجر تحمل کرديم.اميدوارم بازي خوبي مقابل داماش انجام بدهيم تا براي ليگ قهرمانان آسيا آماده شويم.

قلعه نويي در پاسخ به اين پرسش که آيا چند بازيکن تيمش را براي بازي مقابل بوريرام نگه داشته است گفت:اولا بازيکناني که مصدوم مي شوند در اختيار کادر پزشکي قرار مي گيرند و هر وقت آماده تمرين شوند به ما اطلاع مي دهند مي توانند بازي کنند يا نه.4 مصدوم داريم که آنها را نياورديم.ثانيا ما هيچ بازيکني را فدا نمي کنيم و طرح اين سوال جالب نيست.همان قدر که آسيا براي ما اهميت دارد بازي با داماش هم اهميت دارد.تيم پزشکي اجازه نداد تا ما از اين 4 بازيکن استفاده کنيم.ما با تمام قوا براي بازي مقابل داماش به رشت آمده بوديم.

وي درباره اينکه با جدايي مجتبي جباري تيمش بازي ساز ندارد گفت:به هر حال جباري بر خلاف ميل باطني ما از باشگاه جدا شد.ما براي جايگزيني او با جمشيديان و گوران به توافق رسيديم.البته بازيکنان خوب و درجه يک زيادي را مي خواستيم بياريم که به هر شکل نشد.نمي خواهم اين بحث را باز کنم.با اين موجودي طوري بازي مي کنيم که خلا بازيساز را حس نکنيم.

سرمربي استقلال افزود:براي من جاي تعجب است بازيکني که 8 سال در هر شرايطي در استقلال بود چرا رفت در حاليکه در سال گذشته سال آرامي را سپري کرد.به هر حال با اينکه در بازي هاي قبلي بازيساز نداشتيم طوري بازي کرديم که جاي خالي او پر شود.ما بازيکنان بزرگي داريم.اينطور هم نبايد باشد تمام ديد يک مربي روي يک بازيکن باشد و خداي ناکرده اگر آن بازيکن رباط صليبي پاره کند همه چيز بر هم بريزد.

وي ادامه داد:سيستم هاي زيادي را در جريان بازي ها تجربه کرديم.مقابل صبا سه سيستم را بازي کرديم.اول 2_4_4 بوديم بعد به 3_3_4 تغييرش داديم و در نهايت هم 1_5_4 تغييرش داديم و در نهايت بازيکنان تک گلي که زدند را حفظ کردند.

سرمربي استقلال درباره حضورش در رشت و اتفاقاتي که در گذشته رخ داده است گفت:بايد واقع گرا باشيم.فيلمش هم هست.ما کم لطفي نکرديم.همين حالا تيمم صبا را بردم آمديم و گفتيم اين برد حقمان نبوده است.من فرهنگ مردم رشت را بيشتر مي شناسم چون مادرم مال اينجاست.رشت هميشه الگو بوده است،الان هم که مرکز استان است و جزو شهرهاي بالاي ايران از نظر فرهنگي است. وقتي آن رفتارها بشود بگويم نبوده است؟يک جاهاي ديگري هم هست.ولي شهري که آدم تعصب دارد توقع بيشتري دارد..

قلعه نويي درباره اينکه آيا حاضر است روزي در شهر رشت کار کند افزود:هر وقت با هر تيمي اينجا آمدم استقلالي زياد ديدم.من که مربي کوچکي هستم،هر مربي بزرگي آرزويش اين است به رشت بيايد و با مديري مثل:عابديني که با معرفت است همکاري کند.

سرمربي استقلال درباره درگذشت هوادار استقلال در بازي رفت سال گذشته گفت:همان موقع هم بيانيه داديم و تسليت گفتيم.خدا روحش را شاد کند و در هيچ جاي دنيا چنين اتفاقاتي رخ ندهد.

قلعه نويي درباره قهر گوران لاوره اظهار داشت:پول او را نداده ايم و نيامده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها