کد خبر: ۱۵۷۲۵۲
زمان انتشار: ۲۲:۴۳     ۲۳ مرداد ۱۳۹۲
نماينده تام‌الاختيار رويانيان براي مذاکره با مسئولان عجمان امارات امشب به امارات رفت.
محمد رويانيان قصد داشت براي مذاکره مستقيم با مسئولان عجمان امارات به اين کشور سفر کند اما از اين تصميم خود منصرف شد و نماينده تام الاختيارش امشب به امارات رسيد تا براي فسخ قرارداد خلعتبري مذاکره کند.

محمد رويانيان در اين خصوص به فارس گفت: نماينده تام‌الاختيار با رابط ما در امارات در تماس است و به زودي در جلسه‌اي تکليف خلعتبري را روشن مي‌کنيم البته مبلغي که اماراتي‌ها درخواست کرده‌اند زياد است و بايد تخفيف دهند.

وي افزود: خيلي‌ها از تلاش هاي زياد براي جذب خلعتبري مي گويند که بايد بدانند جذب وي يک بحث ملي است و من هفته آينده به صورت شفاف و ريز درباره حضور خلعتبري در پرسپوليس و دلايل آن با مردم صحبت خواهم کرد.

رويانيان ادامه داد: از کارشناسان هم مي‌خواهم درباره مبلغ قرارداد خلعتبري سکوت کنند و اگر سؤالي دارند از خود من بپرسند چون حرف‌هاي ميليوني که گفته مي‌شود قسمتي از آن صحيح نيست و هيچکس هم نبايد اطلاعات غلط به هواداران ما بدهد. من در اين باره چون پروژه کوچکي نبود به صورت شفاف با هواداران حرف خواهم زد.

وي در پايان تأکيد کرد: ما بازيکنان بسيار خوب و متحدي داريم و حضور خلعتبري نيز براي ما جنبه ملي داشت به همين دليل تلاش کردم که او برگردد چون همه مثل من خواهان عدم حضور وي در امارات بودند. به اميد خدا پس از توافق نهايي حضورش در پرسپوليس قطعي خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها