کد خبر: ۱۵۷۲۴۵
زمان انتشار: ۲۲:۴۰     ۲۳ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي سابق آلومينيوم گفت: من اصلا به هرمزگان نرفته بودم که حالا بخواهم از اين تيم جدا شوم.
پرويز مظلومي در خصوص جدايي‌اش از تيم دسته اولي آلومينيوم اظهار داشت: من اصلا به اين تيم نرفته بودم که حالا بخواهم جدا شوم در همان ابتدا هم اعلام کردم که فقط با عنوان مدير فني مي‌توانم به تيم کمک کنم. يکسري مشکلاتي در تيم به وجود آمد و در مجموع 7_8 روزي است که به هرمزگان نرفته‌ام و در تمرينات حاضر نشده‌ام.

به گزارش فارس ، وي در توضيح اين مشکلات افزود: مشخص نبود که جباري‌زاده مي‌ماند يا خير و به همين دليل که شک و ترديدي وجود داشت و حکمي براي من زده نشد. در ابتدا در تمرينات تيم نظارت داشتم اما پس از اين اتفاقات ديگر به تمرينات نرفتم. همان ابتدا هم اعلام کردم که مسئوليت تيم را مي‌پذيريم اما به عنوان سرمربي روي نيمکت نمي‌نشينم.

سرمربي سابق آلومينيوم خاطرنشان کرد: من هم 7_ 8 روزي است که کاري به اين تيم ندارم و منتظر بودم تا تکليف مشخص شود سرانجام هم يکي از شاگردانم يعني عباس سرخاب به اين تيم آمد و آرزوي موفقيت در اين تيم دارم. او روز گذشته با من تماس گرفت اما ديگر صلاح نيست که در اين تيم باشم تا جايي که از دستم بر مي‌آيد به تيم کمک مي‌کنم و آرزوي موفقيت براي آنها دارم.

مظلومي يادآور شد: جباري‌زاده زحمات خوبي براي آلومينيوم کشيده و تيم خوبي هم بسته است. من با مديرعامل جديد هيچ ارتباطي ندارم و براي آنها هم آرزوي موفقيت مي‌کنم. بايد هرچه زودتر تکليف بازيکنان مشخص شود. من به هيچ عنوان دوست نداشته‌ام در ليگ دسته‌اول مربيگري کنم زيرا برگشت به عقب بود اما به هر حال مي‌خواستم به اين تيم کمک کنم. پيشنهاد‌هاي ديگري از ساير تيم‌ها داشتم.

سرمربي سابق استقلال در مورد اينکه آيا پيشنهادي از ليگ‌هاي برتري دارد اظهار داشت: پيش از اين با سه چهار تيم مذاکره کرده بودم و حتي قرارداد هم بسته‌ بوديم اما يک سري اتفاقات افتاد که به هم خورد به هر حال در فوتبال ايران چنين مسائلي به وجود مي‌آيد. حالا هم بايد ببينيم با هرجايي که قرارداد بستيم پس از آن اعلام خواهم کرد.

وي در پاسخ به اين سوال که با تيم‌هايي مذاکره کرده است گفت: بايد ببينيم چه مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها