کد خبر: ۱۵۷۲۲۶
زمان انتشار: ۲۲:۳۲     ۲۳ مرداد ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال فجرسپاسي گفت: ما در گذشته از جابجايي سرمربيان نتيجه نگرفته‌ايم و بايد تصميم معقولانه‌اي بگيريم.
محمد عاري در خصوص شرايط تيم فجر سپاسي پيش از ديدار مقابل سپاهان عنوان کرد: بازيکنان روحيه خوبي دارند و اميدواريم که در اين ديدار بتوانيم امتياز لازم را کسب کنيم و در اين بازي محمد آفند را به علت مصدوميت در اختيار نداريم اما ساير بازيکنان در کنار تيم خواهند بود.

به گزارش فارس ، وي در مورد اينکه گفته مي‌شود پيرواني استعفا داده اما جعفري مديرعامل فجر سپاسي اين موضوع را نپذيرفته خاطرنشان کرد: بحث استعفا مطرح نيست پيرواني نظر خود را داده است او گفت اگر من نمي‌توانم به تيم کمک کنم مشکلي براي رفتن ندارم، با تغييراتي که صورت خواهد گرفت شايد شوکي وارد شود اما ما به او يادآور شديم که به کار خود ادامه دهد تا انشاءالله تيم نتيجه بگيرد.

وي ادامه داد: دوست داريم پيرواني در شيراز بماند او براي فوتبال ايران زحمت کشيده است رفتن او هم دردي را دوا نمي‌کند بايد همه کمک کنيم تا از اين شرايط خارج شويم. ما يک بار اين جابجايي را تجربه کرده‌ايم و از آن نتيجه نگرفته‌ايم. زماني که احمد‌زاده به جاي مهابادي در 7 بازي پاياني ليگ آمد تنها 5 امتياز گرفت و اگر در بازي آخر هم مي‌توانستيم به برتري دست يابيم در ليگ مي‌مانديم اما زور آن را نداشتيم.

سرپرست فجرسپاسي در مورد اينکه گفته مي‌شود قرار است وحيد رضايي به عنوان دستيار به کادر فني اين تيم اضافه شود، يادآور شد: هيچ مربي بحث تحميل را نمي‌پذيرد زماني که اين موضوع در يکي از روزنامه‌هاي شيراز منتشر شد پيرواني بسيار ناراحت شد اما به او گفتيم که اين روزنامه تحليل خود را نوشته است.به هر حال اخلاق پيرواني را همه مي‌دانند مربي نيست که بخواهد موضوعي که به او تحميل شده را بپذيرد.

وي افزود: به پيرواني گفته‌ايم هر موقع صلاح دانست مشکلي براي اضافه کردن افراد به کادر فني وجود ندارد و اين آمادگي را داريم که با صلاحديد او فردي را اضافه کنيم.

عاري در مورد اينکه آيا براي ديدار مقابل سپاهان اولتيماتومي به پيرواني داده شده است،‌گفت: به هر حال پس از 4 باخت طبيعي است خود پيرواني و هم مسئولان باشگاه از اين موضوع نگران باشند. نمي‌توانيم راحت از اين موضوع بگذريم اما بايد تصميم معقولانه بگيريم. ما با يکديگر زياد صحبت مي‌کنيم تا گره را باز کنيم. هنوز که جوابي نگرفته‌ايم. جعفري با پيرواني جلسه برگزار کردند و به او اطمينان داد با خيال راحت به کارش ادامه دهد. اميدواريم که تيم از اين شرايط خارج شود و نتيجه بگيريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها