کد خبر: ۱۵۷۲۰۵
زمان انتشار: ۱۸:۰۶     ۲۳ مرداد ۱۳۹۲
نماینده مردم پل‌دختر با بیان اینکه به اذعان خود نعمت‌زاده وزیر صنعت باید برسر پروژه‌های کشور حاضر شود، گفت که وی توان اجرای چنین کاری را ندارد.
 به گزارش 598 به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی کائیدی نماینده مردم پل‌دختر که در جلسه علنی عصر امروز (چهارشنبه) در مخالفت با گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور برای وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت که حماسه سیاسی باید زمینه حماسه اقتصادی باشد تا مشکلات اقتصادی کشور حل شود.

وی با بیان اینکه جوانان بیکار و دختران دم بخت منتظر نتیجه جلسات مجلس هستند، افزود: بنده از برخی دوستان که الفاظی مغایر با شأن مجلس به عنوان عصاره ملت استفاده می‌کنند گله دارم، اینکه بگوییم به فلان وزیر باید سرم وصل کنیم درست نیست.

کائیدی افزود: اینکه آقای نعمت‌زاده بعد از چندین سال بخواهد به وزارت صنعت برگردد، بحثی است که بنده به آن انتقاد دارم گرچه به آقای نعمت‌زاده احترام می‌گذارم و شأن ایشان را شخصیت مورد احترام و پاکدستی می‌دانم اما جای ایشان در اتاق فکر وزارت صنعت و معدن است نه در رأس وزارتخانه.

نماینده مردم پل‌دختر با بیان اینکه وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت آزمایشگاه نیست، افزود: آقای نعمت‌زاده اذعان دارند که وزیر صنعت و معدن باید به همه پروژه‌های کشور سر بزند، آیا در آقای مهندس چنین توانی وجود دارد؟.

وی با بیان اینکه نکته و اشکال سیاسی به نعمت‌زاده ندارد و او را انسانی پاکدست می‌داند تصریح کرد: وزارتخانه فعلی صنعت و معدن و تجارت وزارتخانه سال 68 نیست، این وزارتخانه متشکل از 4 وزارتخانه شده است.

کائیدی با بیان اینکه بخش تجارت مورد هجوم تحریم‌های دشمنان است،‌ افزود: مجدداً می‌گویم که برای آقای نعمت‌زاده احترام خاصی قائل هستم اما حضور وی می‌تواند در اتاق فکر وزارت صنعت و معدن و در رأس مشاوران این وزارتخانه مثمر ثمر باشد.

وی با بیان اینکه نعمت‌زاده برنامه‌ای برای وضعیت خودرو و حل مشکلات خودروسازان ندارد، گفت: چرا آقای نعمت‌زاده نباید برنامه‌ای برای بهبود وضعیت خودروسازی و خودروسازان داشته باشد، چراکه اکنون خودرو به کالایی لوکس تبدیل شده است.

نماینده مردم پل‌دختر با بیان اینکه نعمت‌زاده از سال 68 تا 72 با دلار قیمت مناسب فعالیت می‌کرده گفت که وی باید بگوید چه خدمتی برای مناطق محروم داشته است.

وی گفت:‌ به من گفتند مخالف صحبت نکن چون برای منطقه‌ات مضر است و به منطقه‌ات صنعت نمی‌دهند اما من گفتم به عنوان نماینده سوگند یاد کرده‌ام و مجلس جای مدرس‌هاست؛ اگر آقای نعمت‌زاده انشالله رأی نمایندگان مردم را کسب کردند باید برای کمک به مناطق محروم تلاش کنند و برنامه داشته باشند.

نماینده مردم پل‌دختر در پایان ابراز امیدواری کرد که دولت تدبیر و امید بتواند با تعامل مجلس مشکلات کشور را حل و فصل کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها