کد خبر: ۱۵۶۶۳۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
آشتي كنان كاپيتان استقلال و كاپيتان تيم ملي به قيمت جدايي اين دو از دوست هاي قديمي شان تمام شده است.
بالاخره، سيد مهدي رحمتي و جواد نكونام با يگديگر آشتي كردند تا حواشي پيرامون دو بازيكن استقلال با خير و خوشي تمام شود.

 

امير قلعه‌نويي بعد از صحبت با رحمتي و نكونام باعث جدايي دروازه‌بان تيمش از حنيف عمران‌زاده شد تا هر دو نفر به خاطر هم اتاق شدن با يك بازيكن ديگر ناراحت شوند. هر چند حنيف عمران‌زاده ارتباط بسيار خوبي با نيكبخت‌واحدي دارد اما او علاقمند بود كنار رحمتي باشد. از سوي ديگر نكونام هم از هم اتاقي با صادقي محروم شده و آندو جاي جواد را گرفته است.


* رحمتي: بي‌‌خيال قهر من و جواد شويد
بازيكنان استقلال علاقه فراواني داشتند بدانند ارتباط رحمتي و نكونام چطور است اين دو بازيكن بعد از مدتي با يكديگر هم اتاق شدند تا فعلا به حرف و حديث‌هاي اطرافشان پايان بدهند. نكونام مي‌‌گويد من و مهدي از اول هم مشكل نداشتيم بلكه يكسري سوءتفاهمات باعث شد تا از هم دور بيفتيم.

 

رحمتي هم در سوال تعدادي از هم تيمي‌هايش مبني بر اينكه آيا با نكونام حرف مي‌‌زني يا خير جواب داد: «نمي‌‌دانم اين قضيه براي شما چه جذابيتي دارد. بابا بي‌‌خيال شويد و كمي هم به خودتان و تيم فكر كنيد.» هر چند رحمتي و نكونام هم اتاقي شدند اما سيد اكثر اوقات در اتاق حنيف و نيكبخت‌ بود تا نشان دهد با هر كسي هم كه هم اتاق شود حنيف برايش چيز ديگري است.


* عمران‌زاده: آزارم به نيكبخت نمي‌‌رسد
حنيف عمران‌زاده يكي از شوخ‌‌ترين بازيكنان استقلال به شمار مي‌‌رود او فعلا با نيكبخت هم اتاق است. عمران‌زاده در خصوص اينكه آيا هم اتاقي‌اش را اذيت مي‌‌كند يا خير مي‌‌گويد: «من آزارم به كسي نمي‌‌رسد عليرضا را اذيت نمي‌‌كنم و هم اتاقي خوبي براي او به شمار مي‌‌روم.» اين در حالي است كه نيكبخت مدام به خاطر آزار، اذيت‌هاي عمران‌زاده در حال فرياد زدن است و ديروز شكايتش را به رحمتي مي‌‌كرد. با اين حال نيكبخت علاقه فراواني به عمران‌‌زاده دارد و مي‌‌گويد دركنار حنيف به او خيلي خوش مي‌‌گذرد.


* اتاق پر سروصداي صادقي و آندو
بعد از اينكه جواد نكونام از اميرحسين صادقي جدا شد آندرانيك تيموريان با صادقي هم اتاق شد. جالب اينكه اتاق دو بازيكن دست كمي از اتاق حنيف و نيكبخت ندارد و اميرحسين و آندو مدام در حال حرف زدن و بحث كردن بودند اما جواد نكونام نيز اكثر مواقع را در اتاق دوستان صميمي‌اش سپري مي‌‌كند.

 

صادقي و عمران‌زاده كه قبلا دوستان نزديك يكديگر به شمار مي‌رفتند و هم اتاق مي‌‌شدند قبول نكردند در كار هم باشند. با اين حال هر دو مدافع با تكذيب اختلافات گفتند ما با هم مشكلي نداريم و اينكه مي‌‌گويند نمي‌‌خواستيم هم اتاق شويم كذب محض است.
روزنامه نود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها