کد خبر: ۱۵۶۶۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز گفت: بازيکنان‌مان در دو بازي مقابل سپاهان و ذوب‌آهن نتيجه خوبي گرفتند و نشان داديم به هماهنگي لازم رسيديم.
حميد زيني‌زاده در مورد کسب 6 امتياز از دو بازي تيم خود در اصفهان گفت: کسب پيروزي در اين دو ديدار را به هواداران‌مان تبريک مي‌گوييم درست است در شروع در تهران نتيجه خوبي نگرفتيم اما همان طور که گفتم مثل تراکتور موتورمان دير گرم شد و در نهايت توانستيم به روند خوبي برسيم. بازيکنان‌مان در دو بازي خود در اصفهان به خوبي تلاش کردند و با کسب هماهنگي نتيجه مناسبي را به دست آوردند. وضعيت تيم در هفته‌هاي آينده بهتر مي‌شود و با تلاش بازيکنان و کادر فني مي‌توانيم عملکرد بهتري داشته باشيم. باز هم از تلاش بازيکنان و کادر فني تشکر مي‌کنم.

به گزارش فارس ، وي در مورد پيروزي مقابل سپاهان عنوان کرد: در اين ديدار ترکيبي از بازيکنان با تجربه و جوان را داشتيم که بسيار خوب کار کردند. سپاهان ميزبان بود اما در 25 دقيقه اول ما صاحب توپ و ميدان بوديم در ادامه بازي متعادل شد اما با بهره‌ بردن از موقعيت‌هاي‌مان نتيجه خوبي کسب کرديم. سپاهان قهرمان فصل قبل مسابقات جام حذفي بود. ديروز اتفاق بزرگي رخ داد که مي‌تواند الگوي ساير تيم‌ها شود. هواداران سپاهان هم تيم خود و هم تراکتورسازي را تشويق کردند که در واکنش به اين اقدام هواداران‌ ما نيز چنين کاري کردند اميدوارم اين مسئله الگويي براي هواداران ايراني شود.

مديرعامل تراکتورسازي در مورد اينکه گفته بود پاداشي دو برابر بازي مقابل ذوب‌آهن به بازيکنان تيمش مي‌دهد، خاطرنشان کرد: حتماً پاداش را پرداخت خواهيم کرد و اين مسئله مي‌تواند در روحيه تيم تأثير بگذارد. پاداش بازي با ذوب‌آهن را بلافاصله به 11 بازيکن اصلي و نفرات ذخيره داديم و بخشي هم به بازيکنان همراه پرداخت کرديم. با توجه به اينکه در اصفهان هستيم شايد از لحاظ مالي پول‌هايمان در اختيار نباشد و پس از حضور در تبريز اين پاداش‌ها را به طور کامل پرداخت خواهيم کرد.

زيني‌زاده در مورد ديدار بعدي تيمش مقابل مس کرمان و اينکه از اين هفته به بعد بازي‌هاي تراکتورسازي آسان‌تر مي‌شود، گفت: تمامي بازي‌ها حکم فينال را دارند مس کرمان، ذوب‌آهن و تيم‌هاي ديگر هم مثل سپاهان قدرتمند هستند و اگر مي‌خواهيم موفق شويم بايد در اين ديدارها هم نتيجه بگيريم.

وي در مورد وضعيت ميثم بائو و محسن حسيني که از سوي کادر فني در اختيار کميته انضباطي باشگاه قرار گرفته بودند، خاطرنشان کرد:‌ با اين دو بازيکن صحبت کرديم و باز هم اين کار را خواهيم کرد بايد بدانيم که همه ما يک هدف داريم و براي موفقيت تراکتورسازي بايد نهايت تلاش‌مان را به کار بگيريم. در کليه مسابقات ليگ برتر، جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا که حدود 40 بازي مي‌شود بايد با تمام تلاش در ميدان ظاهر شويم اين بازيکنان نيز بايد بدانند که تمام تلاش خود را به کار بگيرند و ان‌شاءالله مشکلي وجود نخواهد داشت.

مديرعامل تراکتورسازي در مورد جذب بازيکنان خارجي عنوان کرد: سه‌شنبه قرار است يک هافبک آرژانتيني براي دادن تست به تمرينات ما بيايد دو جاي خالي براي جذب بازيکنان خارجي داريم و ان‌شاءالله به مرور زمان و با دقت کامل اين نفرات را جذب خواهيم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها