کد خبر: ۱۵۶۶۰۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي جديد منچستريونايتد قهرماني در سوپر جام انگليس را به سرمربي پيشين اين تيم تقديم کرد.
منچستريونايتد در ديدار سوپر جام باشگاه‌هاي انگليس با حساب دو بر صفر مقابل ويگان به برتري دست يافت تا نخستين جام اين فصل خود را به دست آورد.

به گزارش فارس،‌ در اين ديدار رابين فان پرسي در دقيقه‌هاي 7 و 59 دو بار موفق به گشودن دروازه حريف شد تا بيستمين قهرماني منچستريونايتد در سوپر جام انگليس را رقم بزند. اين نخستين جام سرمربي جديد يونايتدها يعني ديويد مويس بود.

شروع مويس در اين تيم زياد خوب نبود به شکلي که او يک ديدار از ديدارهاي پيش فصل خود را با پيروزي پشت سر گذاشت ولي در نخستين ديدار رسمي، يک جام براي يونايتدها به ارمغان آورد.

مويس در مورد اين ديدار گفت: اين جام را به الکس فرگوسن تقديم مي‌کنم. اين تيم متعلق به او است. در طول اين ديدار حرکت‌هاي بسيار خوبي انجام داديم و به ويگاني‌ها فقط چند فرصت براي نشان دادن خودشان داديم. گرماي هوا کمي ما را اذيت کرد ولي در جريان مسابقه و زماني که بايد، توپ را در اختيار مي‌گرفتيم. پيروزي در اين ديدرا برايمان مهم بود. در بيشتر زمان نيمه نخست، کنترل توپ را در اختيار گرفته بوديم. نيمه دوم هم همين طور بود اما در 15 دقيقه پاياني نتوانستيم به شکلي که مي‌خواهيم بر بازي سوار باشيم. در کل از نمايش تيمم راضي هستم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها