کد خبر: ۱۵۶۶۰۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
مشاور حقوقي مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: دنيزلي در نامه‌اي به ما اعلام کرده که در حال حاضر در يونان است اما ما فقط 10 روز ديگر به او وقت مي‌دهيم.
مصطفي شکري در خصوص پرونده مانوئل ژوزه اظهار داشت: از اين پرونده فعلا خبر خاصي نيست فقط فيفا در سه نامه از ما مدارکي خواسته که ما هم براي آنها جامع و کامل ارسال کرديم.

به گزارش فارس ، وي درباره شکايت آرفي نيز گفت: او ابتدا شکايتي را به فيفا انجام داد و سپس به وي اعلام شد که بايد موضوع را در ايران پيگيري کند. به همين دليل آرفي شکايت خود را به کميته انضباطي انجام داد که کميته انضباطي نيز اعلام کرد که پولي بالغ بر 100 هزار دلار بايد به ايشان پرداخت شود البته اين پول کمي بيشتر از 100 هزار دلار است.

مشاور حقوقي مديرعامل باشگاه پرسپوليس افزود: او به تازگي به فيفا رفته و گفته که رأي کميته انضباطي ايران عملي نشده است و به همين دليل فيفا از اين بازيکن مدارکي خواسته و رونوشت‌هاي نامه‌ها را براي ما ارسال کرده است. متأسفانه زماني که آرفي در کميته انضباطي فدراسيون فوتبال ما را متهم به پرداخت پول‌هايش کرده کسي نبوده که در اين مورد درخواست تجديد نظر خواهي داشته باشد. به همين دليل اين رأي عليه ما صادر شده اما نمي‌شود گفت که رأي صادره براي ما خطرناک است.

شکري ادامه داد: البته رأي صادره کميته انضباطي بايد يک ماهه عملي شود که ما هم پيگير اين پرونده هستيم تا تکليف را روشن کنيم. ولي به آرفي در همين رسانه اعلام مي‌کنيم بهتر است که در يک نشست برسر قيمت و مبلغ پرداختي با يکديگر کنار بياييم و اين مشکل را حل کنيم.

شکري در مورد پرونده دنيزلي نيز گفت: ايشان بايد پول پرسپوليس را پرداخت کند اما او به ما اعلام کرده که در حال حاضر در يونان است و هفته آينده بر مي‌گردد. ما هم دوست داريم که وارد فاز حقوقي نشويم به همين دليل 7 الي 10 روز به آن فرصت داديم تا تکليف را روشن کند و پول ما را پرداخت کند در غير اين صورت لايحه شکايتي خود را به فيفا ارسال خواهيم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها