کد خبر: ۱۵۶۴۹۴
زمان انتشار: ۲۳:۵۶     ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: امروز تيم من خنديد شايد يک روز نوبت دايي باشد که بخندد.
 انگين فيرات پس از پيروزي يک بر صفر برابر پرسپوليس در نشست خبري اظهار داشت: اين اولين باري بود که در کرج مقابل پرسپوليس بازي کرديم و بازي خوبي هم انجام شد و طرفداران دو تيم از بازي لذت بردند. تيم سايپا در چند هفته اخير دچار بدشانسي شده بود و نتيجه اين بازي براي‌مان خيلي مهم بود. در نهايت با تلاش به پيروزي رسيديم.

وي ادامه داد: مي‌دانستيم بايد مقابل تيم خوبي بازي کنيم. تيمي که تاکنون گلي هم دريافت نکرده بود.  هر دو تيم جنگنده در ميدان حاضر شدند و بازي سرعت خوبي داشت و در نهايت مستحق برد هم بوديم.

فيرات تصريح کرد: فوتبال بازي جالبي است. گلي که شاه علي دوست زد گل سختي بود و بعد از آن گل هم هر دو تيم هم موقعيت گلزني داشتند. البته اين مرتبه شانس هم با ما همراه بود. همانطور که در ديدار با راه آهن ما آخر بدشانسي بوديم.

سرمربي سايپا در مورد ارتباطش با علي دايي گفت: دايي دوست صميمي من است ولي وقتي وارد زمين مي‌شويم در ميدان رقيب يکديگر هستيم.

فيرات در مورد توهين سيدجلال حسيني به خودش گفت: بهتر است در اين مورد از سيدجلال بپرسيد من که فارسي نمي‌دانم. اگر فردي به مربي توهين مي‌کند شخصيت خودش را نشان مي‌دهد.

فيرات در مورد داوري مسابقه گفت: من در مورد داوري حرفي نمي‌زنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها