کد خبر: ۱۵۶۴۸۳
زمان انتشار: ۲۳:۴۹     ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي گسترش فولاد گفت: با فدراسيون فوتبال مکاتبه کرده‌ايم تا در اولين بازي خانگي در هفته‌هاي آينده بتوانيم از امتياز ميزباني در ورزشگاه اختصاصي خودمان استفاده کنيم.
 حسين خطيبي پس از برتري دو بر صفر گسترش فولاد مقابل فجر سپاسي گفت: خدا را شکر که امشب بازيکنانم به حق خودشان رسيدند هم خوب بازي کرديم و هم سه امتياز را گرفتيم. مي‌دانستيم بازي سختي مقابل فجر داريم چرا که آنها تيمي جوان و دونده محسوب مي‌شوند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: سه بازي قبلي اين تيم را ديده بوديم و مي‌دانستيم حق‌شان شکست نبوده است و همين موضوع کار را براي ما سخت کرده بود. بازيکنان ما هم به خاطر نتايجي که در سه هفته ابتدايي گرفتيم استرس داشتند و ما بيشتر در هفته اخير سعي کرديم روي مسائل روحي و رواني کار کنيم که خروجي کارمان سه امتياز ديدار امشب بود.

خطيبي يادآور شد: در بازي امشب از سيستم تهاجمي استفاده کرديم و مي‌خواستيم در نيمه اول کار را تمام کنيم اما خوشحالم که توانستيم اولين پيروزي خانگي را به دست بياوريم.

سرمربي گسترش فولاد تأکيد کرد: اولين ديدار خارج از خانه‌مان مقابل صباي قم است و با اينکه در زمين حريف به ميدان مي‌رويم اما هدفمان کسب هر سه امتياز است. ضمن اينکه با فدراسيون فوتبال مکاتبه کرده‌ايم تا در اولين بازي خانگي در هفته‌هاي آينده بتوانيم از امتياز ميزباني در ورزشگاه اختصاصي خودمان استفاده کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها