کد خبر: ۱۵۶۴۸۲
زمان انتشار: ۲۳:۴۸     ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي فجر سپاسي گفت: استقلالي‌ها هم در بازي شب گذشته مقابل صبا خسته بودند و بازي هميشگي‌شان را ارائه نکردند.
غلامحسين پيرواني پس از شکست دو بر صفر فجر سپاسي مقابل گسترش فولاد گفت: بازي خوبي بود و هر دو تيم توانستند ديداري تماشايي و رواني را ارائه کنند و من اين پيروزي را به گسترش فولاد تبريک مي‌گويم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: با دو اشتباه بازيکنان ما حريف به گل رسيد و در روزي که چند بازيکن اصلي را در اختيار نداشتيم شکست خورديم.

پيرواني با بيان اينکه مي‌توانستيم در اين ديدار بازنده نباشيم، يادآور شد: اتفاقات طوري رقم خورد که سه امتياز را از دست داديم البته خستگي بازي با استقلال در ديدار امشب تأثيرگذار بود همانطور که استقلالي‌ها هم در بازي شب گذشته مقابل صبا خسته بودند و نتوانستند بازي هميشگي‌شان را ارائه دهند.

وي تأکيد کرد: هنوز در فوتبال ايران به آن اندازه حرفه‌اي نشده‌ايم که در فاصله چهار روزه مسابقات بتوانيم شرايط بدني بازيکنان را به شرايط ايده‌آل بازي بازگردانيم.

سرمربي فجر سپاسي تأکيد کرد: چون باختيم زياد حرف نمي‌زنم اما مي‌گويم شکست براي من است و هر تصميمي بگيرند قبول مي‌کنم. ضمن اينکه معتقدم در فوتبال ايران هيچ مربي امنيت ندارد و نمي‌داند آيا فردا در باشگاهش باز هم فعاليت خواهد کرد يا خير.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها