کد خبر: ۱۵۶۴۷۹
زمان انتشار: ۲۳:۴۷     ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
مربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: کسب شش امتياز از دو ديدارمان در اصفهان کار سختي بود که توانستيم اين کار بزرگ را انجام دهيم.
فرهاد پورغلامي پس از پايان ديدار تراکتورسازي و سپاهان به جاي مجيد جلالي در کنفرانس خبري حاضر شد. با توجه به اينکه جلالي در کنفرانس قبل از ديدار مقابل سپاهان و در کنفرانس هفته سوم مقابل ذوب‌آهن حاضر نشده بود خبرنگاران اصفهاني به اين موضوع معترض شدند و گفتند به احترام پورغلامي در جلسه مي‌نشينند اما سؤالي از او نمي‌پرسند.

به گزارش فارس، پورغلامي در صحبت‌هاي خود در مورد پيروزي يک بر صفر تيمش مقابل سپاهان گفت: جا دارد اين پيروزي را به هواداران و خانواده تراکتورسازي تبريک بگويم و از تک تک بازيکنان تشکر کنم. کسب شش امتياز دو ديدار تراکتورسازي در اصفهان کار بسيار سختي بود. مقابل سپاهان همان ابتدا مي‌توانستيم به گل برسيم اما احمدي توانست در يک موقعيت تک به تک توپ را به خوبي دريافت کند.

وي افزود: پس از اين صحنه سپاهان بر بازي مسلط شد اما خوشبختانه باز هم بازي را به اختيار خودمان درآورديم. امروز هواداران دو تيم رفتار بسيار خوبي را انجام دادند از آنها تشکر مي‌کنم و مدت‌ها بود که در فوتبال چنين صحنه‌اي نديده بوديم. ورزشگاه فولادشهر مي‌تواند به الگوي در فوتبال ايران تبديل شود و همه از رفتار هواداران سپاهان و تراکتورسازي درس بگيرند. خيلي‌ها مي‌گويند در ورزشگاه اصفهان فحاشي مي‌شود اما چه در زمان بازيکني و چه در زمان مربيگري هيچ‌وقت چنين موضوعي را نديدم.

مربي تراکتورسازي در مورد غيبت مجيد جلالي در چهار کنفرانس اخير عنوان کرد: مجيد جلالي مشکل حنجره دارد و طبق توصيه پزشک حرف نمي‌زند او حتي در جريان مسابقه نيز کنار خط حاضر نمي‌شود و صحبتي نمي‌کند وگرنه قصد و غرض خاصي نبوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
saeed
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۱ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
۰
۰
خیلی خوب بود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها