کد خبر: ۱۵۶۴۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۲۰ تير ۱۳۹۰
دكتر محمد كرمي راد در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاري دانشجو» در كرمانشاه، گفت: گستاخي اصلاح طلبان و بخصوص رضا خاتمي در خصوص مماشات با سران فتنه ناشي از ناتواني قوه قضائيه است.

وي افزود: اگر قوه قضائيه با سران فتنه و اصلاح طلباني چون رضا خاتمي به جديت برخورد مي كرد، آنها امروز آنقدر گستاخانه عمل نمي كردند.
 
نماينده مردم كرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اصل قانون اساسي كه بر لزوم دفاع سپاه از كيان انقلاب اسلامي تاكيد دارد، تصريح كرد: در دولت خاتمي جريان‌هاي سياسي از جمله حزب مشاركت براي مقابله با دستگاه‌هاي اطلاعاتي، امنيتي و نظارتي كشور هجوم بردند تا مباني انقلاب را تغيير دهند، اما با مقاومت سپاه پاسداران مواجه شدند و اگر آن روز سپاه مقاومت نمي كرد، آنها به اهدافشان مي رسيدند.

كرمي راد بيان داشت: نمي توان مقابله سپاه با انحرافاتي كه انقلاب را تهديد مي كند، ورود به كارهاي سياسي دانست؛ چراكه در دولت اصلاحات برخي جريان‌هاي انحرافي بدنبال مقابله با نظام بودند و سپاه ايستادگي مي كرد، امروز هم جريان انحرافي و يا جريان برانداز بخواهد به فكر براندازي انقلاب باشد، با مقاومت سپاه مواجه خواهد شد.

وي خاطرنشان كرد: خاتمي بايد امروز در زندان به سر مي برد؛ چرا كه به حقوق مردم و انقلاب ظلم كرده است.
 
نماينده مردم كرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي يادآور شد: رضا خاتمي تصور نكند كه مماشات قوه قضائيه با وي دائمي است، اگر او بخواهد با حمله به فرماندهان سپاه در پازل دشمنان انقلاب نقش بازي كند، قطعاً با حكم دستگاه قضايي بازداشت و به سزاي اعمال خود مي رسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۳ - ۲۰ تير ۱۳۹۰
۰
۰
اگر بنا باشد آقای کرمی راد از تصمیم گیران و تصمیم سازان کشوری باشد. همه مخالفان نظری خود را سریعا اعدام و میفرمایند باید من رئیس سه قوه باشم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها