کد خبر: ۱۵۶۲۸۱
زمان انتشار: ۰۴:۰۰     ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
سرمربی پرسپولیس گفت : ما قطعا به دنبال سه امتیاز بازی با سایپا هستیم چون می‌خواهیم در بالای جدول بمانیم.
به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران علی دایی  در جمع خبرنگاران در خصوص بازی مقابل سایپا اظهار داشت: قطعا بازی بسیار سختی در پیش داریم، ما قطعا به دنبال سه امتیاز بازی با سایپا هستیم چون می‌خواهیم هر طور که شده به بالای جدول بچسبیم. قطعا سایپا هم در زمین خودش به فکر گرفتن امتیاز است تا خودش را از پایین جدول به بالا بکشاند.
 
دایی ادامه داد:  ما نباید فکر کنیم که سایپا به راه آهن باخته اصلا این به ما مرتبط نمی‌شود، سایپا مقابل استقلال صنعتی بسیار خوب بازی کرد و در زمین بسیار سربلند بوده است.
 

 
وی در خصوص کیفیت سایپا نیز گفت: سایپا همواره تیمی با کیفیت  است،   ما نباید نتایج گذشته این تیم را ملاک ارزیابی سایپا قرار دهیم، آنها قطعا در زمین خود به دنبال ارائه یک بازی خوب برای رضایت هوادارانشان هستند، من امیدوارم در کل این بازی حق به حقدار برسد.
 
 دایی درباره میزبانی سایپا نیز گفت:  امیدوارم شورای تامین مراقب باشد که فردا مشکلی بوجود نیاید، من معتقدم برگزاری بازی در البرز حق این تیم است و امیدوارم هواداران فردا در ورزشگاه از همه چیز راضی باشند .
 
دایی در مورد شناخت فیرات  گفت : مطمئن باشید فیرات مربی خوبی است، من از او شناخت کاملی دارم. و این شناخت‌ها در فوتبال طبیعی است، ان‌شاءالله ما بتوانیم از سایپا بهتر بازی کنیم و به نتیجه دلخواه برسیم.
 

 
دایی ادامه داد: مطمئن باشید برای هماهنگی نیاز به زمان داریم. ما برای بازی فردا مصدوم و محروم هم نداریم و فقط دو بازیکن ما مشکل دارند، امیدوارم که کادر پزشکی این دو بازیکن را به بازی فردا برساند.
 
وی ادامه داد : همچنین نوری از امروز به تمرینات ما اضافه می‌شود، من امیدوارم اگر بازیکنان به این بازی نرسیدند جایگزین‌های آنها جایشان را پر کنند. نتیجه فردا هم دست خداست، من پیشگو نیستم، تمام سعی و تلاشمان نتیجه گرفتن است تا به صدر جدول برسیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها