کد خبر: ۱۵۶۲۶۴
زمان انتشار: ۰۱:۰۰     ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر مجلس رای اعتماد بالایی به برخی از چهره‌های کابینه می‌دهد، گفت: برخی از وزرای پیشنهادی در عرصه اقتصاد و سیاست‌ خارجی نقش والایی دارند.

احمد علی مقیمی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در نکا افزود: مجلس تلاش می‌کند در اسرع وقت بررسی برنامه و کارنامه وزرای پیشنهادی دولت یازدهم را به نتیجه برساند.

وی ادامه داد: بررسی صلاحیت‌ها و برنامه‌های وزرای دولت یازدهم از روز دوشنبه آغاز می‌شود و همه سعی ما بر آن است تا از چهره‌های کار آزموده در کابینه استفاده شود.

مقیمی گفت: دکتر روحانی با ارائه لیست وزرای پیشنهادی خود در مراسم تحلیف، قدرت برنامه‌ریزی خود را نشان داده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکثریت وزرای پیشنهادی دولت یازدهم، افراد امتحان پس داده هستند، خاطرنشان کرد: رای نمایندگان نیز براساس همین تجربیات و کارها و عملکردها است تا در چارچوب قانون باشد.

مقیمی همچنین با اشاره به بالا بودن میانگین سنی وزرای پیشنهادی تصریح کرد: البته این مورد نکات مثبت خود را دارد، چرا که تجربیات این نیروها می‌تواند بسیار با ارزش باشد، اگر چه داشتن نیروی جوانی خود یکی از نکات مثبت است که امیدواریم با انتخاب معاونان و مدیران جوان در وزارتخانه‌ها این ضعف پوشیده شود.

وی افزود: جلسات مجلس برای رای اعتماد به وزرا، در دو نوبت صبح و عصر برای بررسی صلاحیت کابینه‌ پیشنهادی در هفته جاری نیز آغاز می‌شود و امیدواریم بتوانیم به دولت یازدهم کمک کنیم تا برای شعارها و اهداف بیان شده گام بردارد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اکثریت وزرای پیشنهادی دکتر روحانی افرادی باسابقه، با تجربه و امتحان پس داده هستند و به لحاظ تحصیلات، مدارج و سابقه کار توانمندی‌های لازم را دارند.

مقیمی ادامه داد: مردم با انتخاب دولت اعتدال تدبیر و امیـد، خواستار حل مشکلات اقتصادی خصوصا تورم هستند و از این رو باید در مجلس شورای اسلامی تلاش کنیم.

وی گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بر آنند تا با دقت نظر، نکته سنجی و بدون حب و بغض در بررسی صلاحیت‌های وزرای پیشنهادی، افراد دلسوز، مدیر و مدبر و افرادی که حفظ و صیانت از ارزش‌های انقلاب و ولایت پذیری را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند وارد کابینه دولت شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها