کد خبر: ۱۵۶۲۵۸
زمان انتشار: ۲۰:۰۵     ۱۹ مرداد ۱۳۹۲
 به گزارش خبرنگار تسنیم از کرج،سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با سایپا با اشاره به وضعیت تیمش اظهار کرد: من سعی می‌کنم وضعیت تیمم بهتر شود و باید بیشتر کار کنم تا از این شکل دربیاید و همچنین باید هماهنگی بین بازیکنان قدیم و جدید ایجاد شود.

دایی تاکید: بازی فردا بسیار حساسیت بالایی دارد و امیدوارم با گرفتن سه امتیاز در بازی فردا به سطر جدول برویم و این هم در صورتی است که بازی سختی داریم چون تیم حریف بسیار بزرگ و قوی است.

سرمربی سرخ پوشان اظهار کرد: سایپا امسال بازیکنان و سرمربی قوی را جذب کرده است و من هم در آنالیز هر سه بازی گذشته این تیم به قوی بودنش پی بردم.

وی تاکید کرد: سایپا تیمی نبود که در زمین خودش به راه آهن ببازد.

دایی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر شناخت از تیم سایپا در زمان سرمربیگری سال86 و بعد از آن هم دیگر عنوان قهرمانی را کسب نکرد، گفت: سایپا بازیکنان خوبی دارد و در بازی دوستانه ای هم که داشتیم نتایج خوبی را کسب کردیم و امیدواریم در بازی فردا بازهم نتیجه قابل قبولی را از آن خود کنیم.

این سرمربی در باره رضایت از بازیکنان تیمش گفت: ما در همه بازی ها در نیمه دوم بهتر بازی کردیم ولی در بازی با ذوب آهن از موقعیت ها به خوبی استفاده نکردیم و در مجموعه تیم هنوز آن چیزی نیست که من می‌خواهم و برای رسیدن به هدفم باید بیشتر کارو تلاش بکنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها