کد خبر: ۱۵۶۰۸۷
زمان انتشار: ۲۱:۱۴     ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
حضور خلعتبری در امارات یعنی آنکه فوتبال آن کشور و لیگ شان با همه داعیه ای که دارند نیازمند ستاره های لیگ خلیج فارس ما هستند.
حضور خلعتبری در لیگ امارات و نامگذاری جعلی آن لیگ باعث گردیده تا رویانیان برای بازگرداندن این بازیکن پیگیری های مستمری انجام دهد. دایی می گوید لیگ جعلی جای خلعتبری نیست و مدیر سرخ ها برای جور کردن یک میلیون دلار به آب و آتش می زند تا بتواند خلعت سرخ را بر تن خلعتبری نماید.

 

بیایید منطقی به ماجرا نگاه کنیم. آیا بازگرداندن خلعتبری اقدامی حرفه ای است؟ آنها لیگ شان را با آنگونه نامگذاری کرده اند و حالا بابت بازیکنی که صناری به او پرداخت نکرده اند یک میلیون دلار هم از ما دستخوش بگیرند؟

 

این ماجرا را ابتدا استقلالی ها بر سر داستان نکونام کلید زدند. خلعتبری البته قبل از نامگذاری لیگ امارات قرارداد بسته و بر او حرجی نیست اما اگر نکونام با وجود این نامگذاری واقعا قصد رفتن داشت باید اجازه می دادند می رفت. هر چند شاید اکنون ادعا شود پول نکونام صرفا به خود او رسیده و در جیب اماراتی ها نرفته است.

 

به صرف اینکه خلعتبری نباید آنجا بازی کند راه های دیگری هم وجود دارد. «تمارض» شاید یکی از حربه هایی باشد که نصیرزاده هم مطرح کرده بود اما پرداخت این پول به اماراتی ها جای بحث بسیار دارد. پرسپولیسی که شاید اگر به جوان هایش بها بدهد همین صادقیان را هم ستاره ای در حد خلعتبری یا بهتر ببیند.

 

حضور خلعتبری در امارات یعنی آنکه فوتبال آن کشور و لیگ شان با همه داعیه ای که دارند نیازمند ستاره های لیگ خلیج فارس ما هستند. بازیکنی که بارها مصاحبه کرده و علنا این نامگذاری را به تمسخر گرفته و فریاد برآورده که خلیج برای من همیشه فارس است بودنش در اردوگاه رقیب یعنی برگ برنده ما. بگذارید اگر قرار است خلعتبری برگردد آنها او را به دلیل وفاداریش به نام خلیج فارس و تکرار مکرر این نام دیپورت کنند نه اینکه اینگونه تداعی گردد که جایزه و پاداش یک میلیون دلاری هم به اماراتی ها پرداخت نماییم.

 

پرسپولیس که این فصل برای مخارج خود به مشکل خورده چرا باید بابت یک بازیکن حدود 4 میلیارد تومان هزینه کند (با احتساب پولی که باید به خود خلعتبری بدهند). بگذارید خلعتبری بماند که ماندنش مایه عار و ننگ نیست.

 

بعید نیست فردا روزی مثلا دیگر کشورهای عربی هم ابتدا با جذب 5 مهره مطرح ایرانی با قراردادهای چرب، نام لیگ شان را تغییر دهند تا ما برای بازگرداندن آنها دست به جیب شویم. بگذارید او بماند.

سایت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها