کد خبر: ۱۵۶۰۲۸
زمان انتشار: ۱۷:۵۷     ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
چهار بازیکن دیدار تیم‌های پرسپولیس و مس کرمان پس از پایان این دیدار تست دوپینگ دادند.

598؛ تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 22:15 امروز در ورزشگاه آزادی در چارچوب هفته سوم لیگ برتر به مصاف مس کرمان خواهد رفت که حاشیه‌های قبل از این بازی را در زیر می‌خوانید:


* مسئولان باشگاه پرسپولیس و عکاس این باشگاه با حضور در رختکن و سالن‌های دوپینگ، نشست مطبوعاتی و داوران عکس‌هایی را تهیه کردند چون می‌خواهند آنها را به AFC برای امتیازدهی ارسال کنند.


* از حضور برخی لیدرها در داخل ورزشگاه جلوگیری شد.


* قبل از شروع بازی یاد و خاطره سه کوهنوردی که در ورود پیچ هیمالیا علی‌رغم اینکه مسیر ایران را باز کردند اما دچار سانحه شدند گرامی داشته شد. از خانواده این عزیزان نیز تجلیلی به عمل آمد.

 

* علیرضا حقیقی پس از 18 ماه امروز در ترکیب 18 نفره پرسپولیس قرار گرفت و مورد تشویق هواداران با لقب کاسیاس قرار گرفت.


* هواداران پرسپولیس در بازی امروز با تشویق دهنوی به شدت علیه سپاهانی‌ها شعار دادند.


* حدود 100 هوادار مس کرمان در ورزشگاه حضور دارند و به تشویق تیم خود با پرچم‌های نارنجی با طبل و دهل می‌پردازند.


* اسکوربورد ورزشگاه پیشاپیش حلول عید فطر را به مردم ایران تبریک گفت. همچنین یاد و خاطره شهید صارمی و روز خبرنگار را گرامی داشت.


* علی دایی وقتی وارد ورزشگاه شد و با سکوهای خالی مواجه شد سر خود را تکان می‌داد و تعجب کرده بود.


* در کنار زمین پلاکاردی نصب شده که روی آن نوشته است «اخلاق، رفتار اسلامی بازی جوانمردانه و دوستی و همدلی باید در فوتبال باشد».


* تعدادی از هواداران که قصد داشتند به ترافیک بیرون ورزشگاه نخورند امروز افطارهای خود را در راهروهای ورزشگاه آزادی باز کردند.


* امیر عابدزاده نیز با لباس شخصی همراه با دایی کنار زمین دقایقی به گفتگو پرداخت.


* یک جانباز جنگ تحمیلی با در دست داشتن عکس پرسپولیس کنار زمین حضور داشت و با بازیکنان و کادر فنی قرمزپوش به خوش و بش پرداخت.


* مأمورانی نیز روی صندلی‌های طبقه اول حضور دارند و مشکلات افرادی که بلیت الکترونیکی دارند اما اشخاص دیگری جای آنها را اشغال کرده‌اند را برطرف می‌کنند.


* فیرات، سرمربی سایپا که کتابچه‌ای را در دست داشت وارد ورزشگاه آزادی شد. پس از ورود فیرات، نماینده باشگاه آث میلان ایتالیا نیز که برای مذاکره با قرمزپوشان به ایران آمده وارد ورزشگاه آزادی شد.


* نماینده میلان ابتدا دیداری با هواداران پرسپولیس که مقابل درب غربی بودند، داشت. سپس قدم‌زنان و بررسی دقیق اطراف ورزشگاه آزادی وارد استادیوم شد.


* برخی از هواداران پرسپولیس به حضور فیرات سرمربی سایپا اعتراض داشتند. پرسپولیس بازی بعدی خود را باید مقابل سایپا در کرج انجام دهد.


* فروش بلیت الکترونیکی نیز امروز دردسرساز شده بود، صف طولانی مقابل گیت فروش بلیت الکترونیکی در درب غربی به وجود آمده بود.


* تمام شدن کاغذ دستگاه و اخلال در سیستم باعث شده بود تا هواداران به شدت به این موضوع اعتراض داشته باشند و مجدداً سراغ بلیت‌های کاغذی بروند.


* پارکینگ درب غربی ورزشگاه نیز کاملاً پر شده و هواداران به سمت پارکینگ‌های درب شرقی راهنمایی می‌شوند.


* علی‌رغم اینکه چند دقیقه ای بیشتر به شروع بازی نمانده، هواداران متعددی در حال ورود به ورزشگاه‌ آزادی هستند و به تشویق تیم خود حتی در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه می‌پردازند.


* مقابل درب‌های ورودی از ورود بوق‌هایی که صدایشان بیش از اندازه زیاد است خودداری می‌شود و آنها توسط نیروی انتظامی ضبط می‌گردد.


* مأموران مخصوصی در مقابل اطراف ورزشگاه آزادی مستقر هستند تا از هرگونه سوءاستفاده از بلیت‌های رایگان که قبل از بازی دریافت شده جلوگیری شود. این نفرات حتی با چند نفر برخورد داشته‌اند و بلیت‌های غیرقانونی که غیرقابل فروش بود اما فروخته شده بود را گرفته‌اند.


* حدود 100 هوادار تیم فوتبال مس در ورزشگاه آزادی در جایگاه استقلالی‌ها نشسته‌اند.


* مارکار آقاجانیان، سیموئز و گاسپار دستیاران کی‌روش و بهنام ابوالقاسم‌پور، حمید مطهری و افشین‌ پیروانی در ورزشگاه حضور دارند.


* علی دایی هنگامی که بازیکنان پرسپولیس در حال گرم کردن بودند روی نیمکت نشسته بود و سوژه عکاسان شده بود. قبل از اینکه سرمربی پرسپولیس به رختکن برود لیست بازیکنان مس را مشاهده کرد و پس از آن به سمت رختکن پرسپولیس حرکت کرد.


* امیر قاضی عضو کادر پزشکی تیم فوتبال آث میلان در ورزشگاه حضور دارند همچنین مسعود عنایت که به عنوان ناظر بازی است در ورزشگاه است.


* علی دایی با مهدی تاج برخورد گرمی داشت. همچنین محمد دایی نیز با رئیس سازمان لیگ خوش و بشی انجام داد. این در حالی است که تاج در گذشته مسائلی با علی دایی داشت و مشکلاتی بین آنها وجود داشت.


* مهدی تاج هنگامی که در جایگاه ویژه نشسته بود با دستیاران کی‌روش در حال صحبت بود و مسائلی را درباره برنامه‌های لیگ با آنها مطرح می‌کرد.


* علی دایی برای محمود یاوری دسته گل برد و با او خوش و بش کرد، هنگامی که سرمربیان دو تیم قصد داشتند عکس یادگاری بگیرند اطراف آنها شلوغ شد و افراد یکدیگر را هل می‌دادند.


* علیرضا حقیقی و رضا حقیقی به سمت یاوری رفتند و با او خوش و بش کردند. قاسم دهنوی نیز به سمت نیمکت مس رفت، همچنین غلامپور نیز به سمت عزیزیان رفت.


* محمد پنجعلی هنگامی که قصد ورود به جایگاه ویژه را داشت با ممانعت مأموران روبرو شد که همین امر باعث درگیری لفظی بین آنها شد.


* سید جلال حسینی، محمد نوری، غلامرضا رضایی، سیدمهدی سید صالحی، محسن بنگر و حسین ماهینی به سمت یاوری رفتند. نیلسون هم به سمت عزیزیان مربی سابق خود رفت، جالب اینجا بود که نیلسون به شوخی با لگد به شکم عزیزیان زد و با او شوخی کرد که این امر سوژه عکاسان شده بود.


* پیش از شروع بازی دودی در ورزشگاه دیده می‌شد که باعث تعجب همه شده بود.


* علی دایی سرمربی پرسپولیس نیز مورد تشویق هواداران قرار گرفت.


* تماشاگران پرسپولیس هنگامی که قصد داشتند به داور اعتراض کنند با سوت‌های ممتد این موضوع را عنوان کردند، همچنین آنها با شعار «عیبی یخ» اعتراض خود را به داوری اعلام می‌کردند.


* یکی از مربیان تیم فوتبال مس در نیمکت ذخیره این تیم اضافه بود که با تذکر داوران به سکوها منتقل شد.


* اسکوربرد ورزشگاه ناگهان در جریان نیمه اول دقیقه 95 بازی را نشان داد که باعث تعجب همه شد.


* در بین دو نیمه از بلندگوی ورزشگاه روز خبرنگار را از طرف رویانیان تبریک گفت.


* زمانی که یکی از بازیکنان مس روی زمین افتاده بود یاوری به غلامرضا رضایی بازیکن پرسپولیس اعلام کرد که توپ را به بیرون بزند اما او این کار را انجام نداد، همین امر باعث اعتراض شدید سرمربی مس شد و او برای رضایی دست زد پس از پنج دقیقه مهاجم سرخپوشان به سمت یاوری رفت و از او عذرخواهی کرد.


* علی ضیاء مجری برنامه ویتامین C همراه با چند نفر وارد جایگاه CIP شد، هنگامی که مأموران حضور او را همراه با چند نفر دیدند او را از جایگاه بیرون کردند که این امر با اعتراض این مجری همراه بود و جر و بحثی صورت گرفت، مهدی تاج رئیس سازمان لیگ از علی ضیاء به خاطر این حرکت عذرخواهی کرد و گفت که به علت کمی صندلی در جایگاه CIP نمی‌‌توان از افراد میهمان پذیرایی کرد.


* علی دایی پس از به ثمر رسیدن گل پرسپولیس به شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت، همچنین هواداران علیه استقلال شعارهایی سر دادند. هواداران با شعار «دایی سر طلایی افتخار آسیایی» سرمربی پرسپولیس را مورد تشویق قرار دادند.


* محمود یاوری سرمربی مس اعتراض‌هایی را نسبت به عملکرد داور داشت، همچنین هواداران کرمانی نیز به داور معترض بودند، یاوری چندین دقیقه در کنار زمین به اعتراض‌های خود ادامه می‌داد.


* احمد حسن‌زاده و آرمان شهدادنژاد از مس و میثم حسینی و قاسم دهنوی از پرسپولیس پس از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و مس راهی اتاق پزشکی شده و تست دوپینگ دادند.


* هواداران پرسپولیس پس از پایان این دیدار شعار «به احترام سردار شش تایی‌ها ‌خبردار» سر دادند.


* سید جلال حسینی که پیش از این گفته می‌شود کاپیتان دوم پرسپولیس است پس از تعویض محمد نوری، بازوبند کاپیتانی را قبول نکرد و آن را به علی‌‌عسگر داد.


* کمک داور این دیدار از ناحیه پا مصدوم شد که پس از مداوای پزشکان به کارش ادامه داد.


* علی دایی در یک صحنه به شدت به داور اعتراض کرد.


* هواداران پرسپولیس پس از گل دهنوی علیه سپاهان شعار سر دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها