کد خبر: ۱۵۵۹۸۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
بازيکن صربستاني مدعي شد که حدود دو ماه است تمرينات اختصاصي و بدنسازي را انجام مي‌دهد و به همين علت از نظر بدني آمادگي بسيار بالايي دارد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ گوران لاوره در حالي که در اوکراين به اردوي استقلال اضافه شد و تست فني داد، به کشورش سفر کرد تا منتظر جواب نهايي امير قلعه‌نويي شود. در نهايت سرمربي آبي‌پوشان دستور به جذب اين بازيکن داد تا هافبک صربستاني در تهران حضور يابد و در تست پزشکي هم موفق عمل کند.


گوران لاوره در اولين سفر خود با استقلال راهي شيراز شد و گفته مي‌‌شود انگيزه‌هاي زيادي هم براي حضور در ترکيب استقلال دارد. امير قلعه‌نويي دوشنبه شب قبل نشست کوتاهي با لاوره داشت که مجيد صالح هم مسئوليت ترجمه صحبت‌ها را بر عهده گرفت.


سرمربي آبي‌پوشان از ميزان آمادگي گوران پرسيد و اين بازيکن صربستاني مدعي شد که حدود دو ماه است تمرينات اختصاصي و بدنسازي را انجام مي‌دهد و به همين علت از نظر بدني آمادگي بسيار بالايي دارد و حاضر است هر وقت که سرمري تيم بخواهد تست آمادگي جسماني بدهد.


قلعه‌نوعي هم مدعي شد که اگر آمادگي او در سطح قابل قبولي باشد آن وقت مدت کمي صرف هماهنگي اين بازيکن با ساير آبي‌پوشان مي‌شود و به اين شکل خيلي زود مي‌تواند اميدوار به حضور در ترکيب اصلي استقلال باشد. گفته مي‌شود قلعه‌نويي مي‌خواهد از گوران لاوره تست آمادگي جسماني به عمل بياورد.

 

او در مورد اولین حضورش در استقلال مقابل فجر سپاسی گفت: «احساس زیبایی داشتم، حضور پرتعداد تماشاگران استقلال من را سورپرایز کرده بود، تصور نمی‌کردم استقلال اینقدر بزرگ باشد. تجربه خوبی برایم بود و از اینکه پیروز شدیم خوشحالم.»


وی همچنين مدعي شده است: «كمپاني و لوييز سوارز دوستان صميمي من بودند. با اين دو بازيكن بازي مي‌كردم هنوز هم با هم تماس داريم. با سوارز در همان تيم گرامينيخن بازي مي‌كردم، با كمپاني در اندرلخت بازي مي‌كردم. هر دو بازيكن حضورم را در استقلال تبريك گفتند. كمپاني مثل داداشم است و دائم در تماس هستيم. تلاش مي‌كنم كه حتما او به ايران بيايد و يك بازي استقلال را در تهران ببيند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها