کد خبر: ۱۵۵۸۰۶
زمان انتشار: ۰۱:۲۰     ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
ياوري:
سرمربي تيم فوتبال مس کرمان گفت: من علي دايي را دوست دارم،‌ اما سلام نظامي به او نمي‌دهم.
محمود ياوري بعد از شکست دو بر صفر تيمش مقابل پرسپوليس گفت: فوتبال يک ورزش فرح بخش است که درس جوانمردي مي دهد. درس فرهنگ و اخلاق مي دهد، اين بازي تا دقيقه 65 خوب بود اما متاسفانه دو اتفاق افتاد؛ يکي مقابل غلامرضا رضايي که خودم گفتم توپ را بيرون بزن که اين کار را نکرد وگفت نشنيدم و بار دوم هم که اين کار را نکردند، اين کار ها خوشحالي ندارد. درست است که براي تيم بازنده دست نمي زنند اما اين برد نيز کسي را خوشحال نمي کند. دايي را دوست دارم اما سلام نظامي به او نمي دهم. در اين ديدار بازي با استيل آذين دوباره تداعي شد. بايد درس اخلاق بدهيم. وقتي پشت خط مي ايستيم نبايد همه چيز را فدا کنيم. اين برد به دايي و بازيکنان پرسپوليس و به ويژه از رضايي و ماهيني نمي چسبد از مکتب شاهين هستم. نمي خواستم بيايم به خاطر شما مي آيم چون گفتم من را جريمه مي کنند براي پرسپوليس و هواداران خوشحال هستم اما براي اصالت و رسالت ورزش نه.

سرمربي مس کرمان عنوان کرد: از بازيکنان نمي گذرم که به لحاظ فني خوب نبودند.بازيکن بايد از لحاظ فني قوي باشند. بازيکنان منسجم نبودند و مهاجمان هم خوب نبودند. هر سه تعويض ما هم مهاجمان بودند. بازيکنان مس روي زمين بهتر فوتبال بازي کردند و ضعيف بازي کردن بازيکنان مان را توجيه نمي کنم. شايد تمرکز نداشتند. اين برد را نمي پسندم. بازيکنان ما وقتي حريف مي خوردند زمين مي گفتند بيرون بزنند که اين کار را مي کردند اين تفاوت فرهنگي دو تيم بود.

وي افزود: دو بازيکن جديد امروز و فردا به ما اضافه مي شوند که آنها رزومه خوبي دارند.

در اين ديدار تماشاگران حق دارند ناراحت شوند، مقصر مدير نيست. موقع جذب نفرات بايد فکر مي کردند اين تيم نماينده جنوب است. سيستان و يزد نماينده ندارد تک فرزند نماينده جنوب مس کرمان است.

ياوري خاطرنشان کرد: من با پرسپوليس کاري ندارم با تيم خودم کار دارم تيمي را بايد درست کنيم که مورد نظر هواداران باشد و از آن انتقاد نکند. مس کرمان سابقه آسيايي دارد فصل گذشته سه بازي را اين موقع فصل باخته بود که اکنون وضعش بهتر است .بازيکنان خوب کار مي کنند. باشگاه به جوانان بها مي دهد، مس مثل سپاهان و فولاد حرفه اي است. اول کار است که درست مي شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها