کد خبر: ۱۵۵۸۰۲
زمان انتشار: ۰۱:۱۷     ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
صادقيان:
مهاجم پرسپوليس در انتقاد به سرمربي مس کرمان گفت: او زماني که سه روز به ذوب‌آهن آمده بود چشم در چشم من گفت بي‌غيرت.
پيام صادقيان زننده گل اول پرسپوليس مقابل مس کرمان پس از اين ديدار گفت: به حرکات و دست زدن‌هاي ياوري توجه نکنيد او به اين کارها عادت دارد و از اين فيلم‌ها زياد بازي مي‌کند و پس از اين شکست بهتر است جواب تيمش را بدهد.

598به نقل از فارس، وي افزود: گفته بودم که به تور مي‌زنم و زدم و نتيجه‌‌ هم عادلانه بود ضمن اينکه کجاي فوتبال گفته است اگر بازيکن حريف بي‌جهت خود را به زمين زد ما هم توپ را بيرون بزنيم. آيا اين هم فوتبال مي‌شود؟

صادقيان يادآور شد: زماني که ياوري تنها سه روز به ذوب‌آهن آمده بود چشم در چشم من گفت بي‌غيرت و من را بازي نداد چرا که اعتقاد داشت دلم با تيم نيست اما امروز خيلي چيزها را به او ثابت کردم. الان هم به او توصيه مي‌کنيم به نتايج تيم خودش برسد و مسائل فني مس کرمان را دريابد.

مهاجم پرسپوليس گفت: اگر در آن موقعيت در دقيقه 80 مسابقه آن گل را توپ نمي‌کردم چگونه مي‌توانستم جواب هواداران را بدهم من معتقدم که هر خطاي خطا نمي‌شود و از اين پس هم باز هم اين اتفاق بيفتد دوباره گل مي‌زنم.

صادقيان در انتقاد به ياوري گفت: او با من مشکل داشت و پس از 12 سال بازي براي ذوب‌آهن به اين تيم آمد و به من بي‌غيرت گفت و اين در حالي است که مردم همه چيز را مي‌دانند من هم در اين ديدار نشان دادم که بي‌غيرت هستم يا خير. البته براي اين بازي انگيزه زيادي داشتم و هم به توپ خوب ضربه زدم و هم توپ خيلي خوب به تور چسبيد.

وي در پايان گفت: به کارهاي ياوري توجهي نکنيد تا صبح هم دست مي‌زد خيلي عجيب و غريب نبود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها