کد خبر: ۱۵۵۷۹۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۹     ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
شماره 6 استقلال براي بازگرداندن شماره يک به تيم‌ملي به سرمربی آبی ها قول داد.
ارتباط جواد نکونام و سيدمهدي رحمتي بسيار مناسب‌‌تر از فصل گذشته شده و برخلاف ليگ دوازدهم که هافبک و دروازه‌بان آبي‌پوشان بيرون از ميدان از يکديگر فرار مي‌کردند و تلاش داشتند تا با هم رو به رو نشوند، در سفر به شيراز استقلالي‌ها شاهد اتفاقات ديگري بودند و اين دو با يکديگر حسابي گرم مي‌گرفتند.

 

همين امر سبب شد تا امير قلعه‌نویي فضا را براي نشستي با حضور نکونام و رحمتي فراهم سازد. شب قبل از ديدار مقابل فجرسپاسي بود که سرمربي آبي‌پوشان اين دو بازيکن را به اتاق خود فرا خواند و ضمن تشکر از آنها به علت کنار گذاشتن کدورت‌ها، اعتقاد داشت که ارتباط مناسب ميان آنها سبب ايجاد رفاقت بيشتر در تيم مي‌شود و به اين شکل استقلال مي‌تواند آرامش بيشتري براي کسب موفقيت داشته باشد.

 

در اين جلسه رحمتي مدعي شد که در همان جلسه‌اي که با فتح الله زاده و نکونام داشتند سوءتفاهمات برطرف شد و ديگر مشکل خاصي وجود ندارد و جواد را مثل همبازي‌هاي ديگر خود دوست دارد.

 

نکونام هم مدعي شد که از قبل هم مشکلي با مهدي نداشته و هرگاه مي‌شنيد که عده‌اي مي‌گفتند با دروازه‌بان استقلال قهر است سعي مي‌کرد به هر شکل ممکن اين شايعه را تکذيب کند تا تيم دچار مشکل نشود. جواد همچنين مدعي شد که از رفتن رحمتي از تيم‌ملي ناراحت است و حالا حاضر است هر کاري از دستش برمي‌آيد انجام دهد تا کي‌روش دوباره او را به اردوي تيم‌ملي دعوت کند.

 

قلعه‌نویي اين نشست را گذاشت تا مطمئن شود اختلافي ميان دو بازيکن تيمش نيست هر چند که از شوخي‌هاي آنها در تمرينات و اردوها متوجه شده بود که رحمتي و نکونام ديگر اختلافات گذشته را کنار گذاشته‌اند.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها