کد خبر: ۱۵۵۷۸۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
بازيکن ملي پوش استقلال پس از مصدوميتي که برايش در هفته اول ليگ به وجود آمد حالا مشغول مداواي پاي مصدومش است.
هاشم بيگ زاده که حالا روي سکوها هم محبوبيت خاصي پيدا کرده مثل هميشه در کمال تواضع در مورد شرايط استقلال و مصدوميت خودش به سايت گل مي گويد:

خوشبختانه مصدوميتم خيلي جدي نيست و در حال مداواي آن هستم.اگر خدا بخواهد با کمک پزشکان زحمتکش استقلال تا 8روز ديگر خودم را مي رسانم و پا به توپ مي شوم.

بيگ زاده در مورد شرايط استقلال و جاي خالي او در تيم مي گويد:

باور کنيد براي من موفقيت تيم خيلي مهمتر از بودن يا نبودن من است. استقلال تيم بزرگي است که با هوادارانش بزرگتر هم مي شود. هواداران استقلال با تشويق ها و حمايتشان جاي خالي هر بازيکني را پر مي کنند.

بيگ زاده در ادامه گفت: باور کنيد امير قلعه نوعي خودش يک تيم است و مي داند در نبود بازيکني چه طور تيم را ارنج کند تا به موفقيت برسد. استقلال تيم بزرگي است که در نبود يک بازيکن به مشک نمي خورد و اگر هم تيم کمي نا هماهنگ است به خاطر اين است که هفته هاي اول است و اين موضوع را مي توان در ساير تيمها هم ديد.

اين بازيکن ملي‌پوش در پايان در مورد قهرماني استقلال هم گفت: استقلال هميشه مدعي قهرماني است اما امسال کار سخت است. با اين حال ما تمام تلاش خودمان را مي کنيم که بتوانيم به هدفمان که قهرماني است برسيم. اما قطعاً در اين راه هواداران نقش مهمي دارند و بايد تا آخرين روز ليگ از ما حمايت کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها