کد خبر: ۱۵۵۷۴۱
زمان انتشار: ۱۶:۴۹     ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
مجيد جلالي از 2 بازي تراکتور در ليگ سيزدهم تنها يک امتياز به دست آورده است.
کامران احمدپور
به گزارش 598 به نقل از 90: مجيد جلالي از 2 بازي تراکتور در ليگ سيزدهم تنها يک امتياز به دست آورده است. تا اينجاي کار خيلي اشکال ندارد چون هم آقا معلم تازه به اين تيم تبريزي آمده و بايد به او زمان داد تا با شرايط محيطي و خود تيم خو بگيرد و از طرف ديگر ليگ تازه شروع شده و خيلي از تيم‌ها براي گرم شدن موتور خودشان نياز به چند هفته زمان دارند. از طرف ديگر موفقيت در هفته‌هاي آغازين ليگ به معناي مقام و موقعيت در پايان ليگ نيست و چه بسا تيم هايي مثل فجرسپاسي و برق شيراز که از بد حادثه هر دو تيم شيرازي بودند در هفته‌هاي آغازين ليگ صدرنشين بودند اما در پايان همان ليگ به دسته پايين‌تر سقوط کردند. پس بايد به جلالي فرصت و زمان و البته فضا داد تا در محيطي خوب وحرفه‌اي و آرام به کارش ادامه بدهد. اما از طرف ديگر آقا معلم نبايد فراموش کند که انتظارات تبريزي‌ها از تيمشان نه بالا بلکه بجاست يعني آنها انتظار دارند تيمشان با اين همه پشتوانه مادي و معنوي و تاريخي در ليگ ايران جايگاه خوبي داشته باشد و زيبا بازي کند و البته دو مقام نايب قهرماني تراکتور در دو ليگ گذشته هواداران اين تيم را قانع مي‌کند که به کمتر از نايب قهرماني رضايت ندهند.
درست يا غلط فوتبال ورزشي نتيجه‌گرا و بي‌رحم است. شعار زيبا و علمي بازي کردن فقط همان شعار است. به تيمي که زيبا بازي مي‌کند و علمي بازي مي‌کند امتياز نمي‌دهند و البته متر و عيار دقيقي براي اندازه‌گيري اين ادعاها وجود ندارد.
در فوتبال فقط به حفظ توپ، خلق موقعيت گل و درنهايت گل زدن ونتيجه گرفتن امتياز مي‌دهند و براي آن هورا مي‌کشند. آقا معلم را خيلي دوست دارم و برايش احترام زيادي قائل هستم اما معتقدم او در فولاد خوزستان موفق نبود چون سال‌هاي گذشته و قبل از او مربيان کروات با حقوق و دستمزدهاي پايين‌تر و زماني که هنوز فولاد خوزستان براي خودش در فوتبال ايران شخصيتي دست و پا نکرده بود اين مربيان اين تيم را قهرمان ليگ مي‌کردند و يا حداقل جزو 3 تيم بالاي جدول بود اما فولاد با شخصيت در زمان مجيد جلالي در ميانه‌هاي جدول روزگار را سپري مي‌کرد که باز هم اين موفقيت محسوب نمي‌گردد. به نظر من جلالي بايد افق ديد خود را در تراکتورسازي عوض کند تا سال هاي سال روي نيمکت اين باشگاه محبوب و ريشه دار بنشيند و البته اسطوره‌‌اي از فوتبال اين خطه شود وگرنه شايد برف تبريز را نبيند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها