کد خبر: ۱۵۵۷۲۱
زمان انتشار: ۱۶:۱۰     ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
مربی - بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز اعلام کرد در یکی‌، ۲ روز آینده احتمالا از دنیای بازیگری خداحافظی می‌کند

به گزارش 598،رسول خطیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص تساوی شب گذشته گسترش فولاد تبریز مقابل سپاهان اصفهان، گفت: گسترش مستحق کسب برد بود و من از همه آنها تشکر می‌کنم که سر من را بالا نگه داشتند. آنها مرا شرمنده خودشان کردند. واقعا انتظار نداشتم که تیمم به این صورت مقابل تیم‌های بزرگ بازی کند و به اعتماد به نفس برسد.

وی ادامه داد: از نظر من بازی گسترش فولاد و سپاهان بهترین مسابقه لیگ بود. در این دیدار 7 موقعیت مسلم گلزنی داشتیم اما متاسفانه بازی در نهایت یک -یک مساوی شد. خدا را شاکرم از این بابت که بازیکنان جوانم مقابل تیمی مانند سپاهان خوب ظاهر شدند و بازی را در اختیار داشتند.

سرمربی گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه تیمش روند رو به جلو و صعودیی در پیش گرفته تصریح کرد: افتخار من این است که بازیکنی را مقابل تیمی مثل سپاهان به زمین می‌فرستم که حتی موی صورتش در نیامده است، برای من این مهم است و نتیجه اهمیتی ندارد. این بازیکنان گمنام از نظر من ستاره هستند و آینده خیلی چیزها را در این خصوص مشخص می‌کند.

خطیبی در پاسخ به این سوال که «تکلیف صادر شدن کارت مربیگری‌اش به کجا کشیده شده است؟ » اظهار داشت: در یکی دو روز آینده احتمال دارد از دنیای فوتبال خداحافظی کنم و به مربیگری بپردازم. فدراسیون فوتبال این اجازه را به من نداد که هم مربی باشم و هم بازیکن و به احترام همین مسئله این تصمیم را گرفتم؛ تصمیمی که از سخت هم سخت‌تر است.

وی در مورد بازی آینده گسترش فولاد مقابل فجر شهید سپاسی شیراز گفت: اینکه فکر کنیم فجر تا الان امتیازی نگرفته و تیم ضعیفی است باعث می‌شود در این بازی به این نتیجه نرسیم. درست است که فجر در این 3 بازی امتیازی  نگرفته و در قعر جدول است اما برای ما  به آن به عنوان تیمی که همیشه خطرناک بوده، نگاه می‌کنم. مطمئنا دیدار با فجر سپاسی یکی از سخت‌ترین مسابقات ما است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها