کد خبر: ۱۵۵۷۲۰
زمان انتشار: ۱۶:۰۹     ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
مهاجم فولاد خوزستان گفت: : فتح‌الله‌زاده سال گذشته به ما پول نمی‌داد به همین دلیل فلافل می‌خوردیم.

به گزارش 598،فرزاد حاتمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد صحبت‌های عمران زاده و تقدیم کردن گلش برابر فجر به او گفت: حنیف را دوست دارم و او رفیق صمیمی من است. همه در استقلال می دانستند که من و حنیف دوستان صمیمی هستیم و خیلی خوشحالم غول شماره یک موفق به گلزنی شد.او نشان داد قابلیت بازی در خط حمله را هم دارد و گل حساسی را به ثمر رساند.

وی ادامه داد: سال گذشته 10 گل زدم که همه آنها را تقدیم حنیف کردم و همیشه با دستم عدد 5 را نشان می دادم. این درست که ما امسال همبازی نیستیم ولی همچنان برای هم دوستان صمیمی هستیم و تبریک می گویم که توانست برابر فجر گلزنی کند. من و عمران زاه خاطرات زیادی با هم داریم و یادش به خیر که در یک ساندویچی در نزدیکی های باشگاه استقلال با هم فلافل می خوردیم.

مهاجم سابق استقلال تاکید کرد: فتح الله زاده به ما پول نمی داد به همین دلیل فلافل می خوردیم. حنیف ساندویچ را با دو نان می خورد و موقع حساب کردن هم پیدایش نمی شد! او ساندویچ را آرام می خورد تا پولش را حساب نکند و مشغول خوردن می شد تا پول ساندویچ ها را من حساب کنم. فروشنده هم می دانست که ما فقط فلافل می خوریم و هر وقت وارد مغازه می شدیم به شاگردش می گفت دو تا فلافل آماده کن!

حاتمی در خصوص برد فولاد مقابل صبا گفت: خدا را شکر که 6 امتیازی شدیم و برد مهمی بود. فرصت های زیادی داشتیم که از دست رفت و در زدن ضربات آخر بی دقت بودیم، ضمن اینکه خودم در این بازی فرصت گلزنی صددرصد نداشتم. با این برد مطمئنا وضعیت ما بهتر خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها