کد خبر: ۱۵۵۶۸۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
هافبک تيم فوتبال فجرسپاسي گفت: شايد اگر دروازه‌بان استقلال هم توپم را نمي‌گرفت توپ به خط دروازه نمي‌رسيد.
مهرزاد معدنچي در خصوص شکست چهار بر 2 فجرسپاسي مقابل استقلال اظهار داشت: فکر مي‌کنم ديروز بازي قابل قبولي ارائه داديم ما مقابل تيمي بازي مي‌کرديم که قهرمان ليگ شده بود. متأسفانه فجرسپاسي با قرعه بدي در ابتداي فصل روبرو شده و شايد از روي بدشانسي بوده که اين اتفاق بوده است.

به گزارش فارس ، وي ادامه داد: در هفته‌هاي اول با تيم‌هايي که رده اول تا پنجم قرار داشتند بازي مي‌کنيم که تيم‌هايشان به خوبي بسته شده است و قصد دارند در اسيا شرکت کنند ما در بازي مقابل فولاد و روز گذشته مقابل استقلال هم بازي خوبي انجام داديم اما نتوانستيم نتيجه بگيريم.

بازيکن فجرسپاسي يادآور شد: ما دو بار از استقلال عقب افتاديم و توانستيم بازي را به تساوي بکشيم اين نشان دهنده اين است که مي‌توانيم به بازي برگرديم. استقلال بازيکنان باتجربه و پرمهره‌اي دارد. شايد اگر پنالتي من به گل تبديل شد شرايط فرق مي‌کرد و مي‌توانستيم در دقايق پاياني گل تساوي را به ثمر برسانيم.

معدنچي در خصوص اينکه چرا پنالتي‌اش را آرام زد تأکيد کرد: اصلا توپ به پاي من نگرفت با پاشنه به توپ ضربه زدم قبل پنالتي مهدي رحمتي به من گفت که تو پنالتي نزن شايد به او الهام شده بود که او مي‌گيرد البته پنالتي را من خيلي بد زدم و رحمتي خوب نگرفت. شايد اصلا اگر رحمتي توپ را نمي‌گرفت توپ به خط دروازه هم نمي‌رسيد خودم از اين موضوع بسيار ناراحت بودم و به هيچ عنوان خوابم نبرد. شايد با به ثمر رسيدن پنالتي مي‌توانستيم در دقايق پاياني گل مساوي را بزنيم.

بازيکن فجرسپاسي در خصوص اينکه اين تيم از سه بازي گذشته بدون امتياز در قعر جدول قرار دارد گفت: من به اين تيم خوش‌بين هستم و به هواداران هم اين نويد را مي‌دهم که در آينده نتايج خوبي خواهيم گرفت در ابتداي فصل با تيم‌هاي سختي بازي داريم اما اين قول را مي‌دهم که بتوانيم نتايج بهتري بگيريم مطمئنا تيم باتجربه‌اي داريم در سال‌هاي گذشته هم چنين اتفاق‌هايي هم رخ مي‌داد و چندين بازي تيم نتيجه نمي‌گرفت اما پس از آن کادر فني آن را جمع‌و جور مي‌کرد.

وي درباره حضورش در دقيقه 78 عنوان کرد: اين موضوع به قبل از ديدار با فولاد برمي‌گردد پيش از اين ديدار من از ناحيه کشاله ران دچار مصدوميت شدم که اصلا نتوانتسم مقابل فولاد به ميدان بروم. در ديدار مقابل استقلال هم پيرواني نظرش اين بود که آمادگي ندارم که بخواهم از اول به ميدان بروم.

بازيکن فجرسپاسي در مورد اينکه آيا مصدوميتش باعث شد که ضربه پنالتي را آرام بزند گفت: اين موضوع هيچ ربطي به مصدوميتم نداشت من کمي تمرکز خود را از دست دادم و نتوانستم به خوبي ضربه را بزنم. به هر حال رحمتي هم گلر اول ايران به حساب مي‌آيد البته باز هم مي‌گويم من خوب نزدم وگرنه رحمتي خوب نگرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها