کد خبر: ۱۵۵۶۷۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
حجت‌الاسلام طاهری گفت: وزیر پیشنهادی دولت یازدهم سوابق و برنامه‌هایش را به صورت خلاصه مطرح کرد که به دلیل سوالات زیاد و پاسخ‌های مفصل جلسه به جمع‌بندی نرسید.

حجت الاسلام «سید علی طاهری» سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره جلسه امروز با وزیر پیشنهادی گفت: آقای جنتی وزیر پیشنهادی وزارت ارشاد هستند. ایشان هم سوابق و برنامه‌هایشان را به صورت خلاصه مطرح کردند. کمیسیون فرهنگی نیز سوالات اعضای  کمیسیون را مطرح کرد .همچنین تعدادی از سوالات دوستان دیگر که دغدغه فرهنگی داشتند را در جلسه مطرح کردیم .

وی در ادامه گفت: به دلیل سوالات زیاد در حوزه فرهنگ و هنر و پاسخ‌های مفصل جلسه به جمع بندی نرسید و پیگیری می‌کنیم تا جلسه‌ای را روز یکشنبه (20 مرداد)  داشته باشیم و جمع بندی را اعلام کنیم .

طاهری درباره سوالات گفت: با توجه به این که مسایل فرهنگی گسترده است بحث کتاب، مطبوعات، سینما، ارتباطات با خارج از کشور مانند فرهنگ و ارتباطات اسلامی و... بحث مفصلی دارد . با این که جلسه به طول انجامید و چهار ساعته بود اما باز برخی از مباحث مانده که در جلسه آینده مطرح خواهد شد . تلاش می کنیم تا صبح یکشنبه این جلسه برگزار شود.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها