کد خبر: ۱۵۵۶۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
تعدادي از مربيان تيم‌هاي پايه پرسپوليس ظهر امروز به نشانه اعتراض بابت عدم پرداخت مطالباتشان به باشگاه پرسپوليس رفتند که سپس اظهارنظرهاي اين افراد را در زير مي‌خوانيم.
تعدادي از مربيان تيم‌هاي پايه پرسپوليس به دليل مشکلات مالي خودشان و برخي از بازيکنان امروز به باشگاه پرسپوليس رفتند، آنها قصد داشتند با رويانيان ديدار کنند اما موفق به اين کار نشدند و ديداري با بهروز منتقمي قائم مقام باشگاه، استيلي داشتند.

به گزارش فارس، آنها ابتدا بسيار عصباني به باشگاه رفتند اما سپس آرام به بيرون بازگشتند.

از همين رو ابتدا حميد استيلي در پاسخ سوالي که آيا امروز اعتصاب بود ياخير گفت: خير، اعتصاب و مشکل خاصي نبود، ما در خصوص اکادمي و تيم‌هاي پايه مشکلاتي داشتيم که آنها را با مسئولان در ميان گذاشتيم، بالاخره شايد مسائل مالي نيز بود البته درباره همه چيز صحبت شد و در کل مشکل خاصي نبود.

وي افزود: بالاخره پرسپوليسي‌ها هم مي‌دانند بايد به تيم‌هاي پايه بيشتر رسيدگي شود که تا به امروز هم زحمات زيادي کشيدند.

*مجيد پروين سرمربي تيم جوانان پرسپوليس نيز در اين باره گفت: اگر مي‌خواهيم خوب درو کنيم بايد کاشت خوبي داشته باشيم. پرسپوليسي‌ها بايد بيشتر به تيم‌هاي پايه خود برسند و همش نگويند که وضعيت زير صفر است، همين تيم‌هاي پايه بازيکناني مثل خسرو حيدري، مسلمان، حقيقي، را به تيم‌هاي بزرگسال ليگ تحويل داده و به نظرم کمي نگاه‌ها مشکل دارد.

وي افزود: ما کمي از حق و حقوق پارسال و امسال را دريافت نکرديم و به همين دليل امروز به باشگاه رفتيم تا مسائل را در ميان بگذاريم، برخي بازيکنان ما نيز دچار مشکلاتي شدند که قول دادند زودتر اين مشکلات حل مي‌شود. جلسه خيلي خوبي بود ما هم مي‌دانيم همه جا مشکلات مالي است اما اين را بچه‌هاي جوان نمي‌دانند و عکس العمل نشان مي‌دهند، ما اميدواريم با توجه به جلسه امروز با استيلي که آبروي خودش را سر راه گذاشته،منتقمي به نتايج خوبي برسيم تا تيم‌هاي پايه باقدرت کارش را دنبال کند، البته تا الان هم زحمات زيادي کشيده شده و بايد مسئولان بيشتر به فکر باشگاه پرسپوليس باشند.

*رحيم يوسفي، سرمربي تيم نوجوانان پرسپوليس نيز در اين باره گفت: ما در خصوص جلسه هماهنگي مربيان و برخي از مسائل مالي به باشگاه پرسپوليس رفتيم. همه بچه‌ها بودند و مسئله خاصي نبود، در کل حرفهاي بسيار خوبي زديم و من مطمئن هستم صد در صد مشکلات حل مي‌شود، بالاخره شايد هر تيمي دچار مسائلي شود اما براي ما حاد نبود و کارمان را دنبال مي‌کنيم.

همچنين در جلسه امروز مقرر شد با توجه به رايزني‌هاي رويانيان به زودي مشکل تيم‌هاي پايه حل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها