کد خبر: ۱۵۵۵۷۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
بازيکن تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان معتقد است به خاطر بازي‌هاي پلي آف بدن‌هاي بازيکنان خسته و از لحاظ بدني به مرز آمادگي مطلوب نرسيده است.
قاسم حدادي فر پس از باخت خانگي تيمش برابر تراکتورسازي تبريز که با نتيجه 4 بر 2 رقم خورد در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: ما فقط شرمنده هواداران اصفهاني شديم. تيم بازي خوبي ارئه نداد، اما برخلاف ذوب‌آهن، تراکتور روز خوبش بود.

به گزارش ايسنا ، هافبک ملي پوش ذوب‌آهن افزود: اگر بيشتر شانس و اقبال با تبريزي‌ها همراه بود حتي مي‌توانستند گل‌هاي بيشتري به ثمر برسانند.

وي در ارتباط با تعويض شدنش خاطرنشان‌کرد: به نظر کادر فني احترام مي‌گذارم. در هر صورت نظر فني بوناچيچ بود و شايد در سيستم مربي جايي نداشتم.

حدادي فر در خصوص رفتار هواداران تيم بعد از تعويضش گفت: من از هواداران تشکر مي‌کنم، ولي باز هم مي‌گويم به نظر کادر فني احترام مي‌گذارم و به اين جور حمايت‌ها هم احتياجي ندارم.

بازيکن تيم ذوب آهن در مورد وضعيت جسماني بازيکنان ذوب‌آهن اظهارکرد: ذوب‌آهن در بدنسازي مشکل دارد چرا که به خاطر بازي‌هاي پلي آف بدن‌هاي بچه‌ها هنوز هم خسته است و از لحاظ بدني به مرز آمادگي مطلوب نرسيده‌اند، اما معتقدم نبايد از تمرکز نداشتن بازيکنان در دقايق آخر به راحتي گذشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها