کد خبر: ۱۵۵۵۴۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
قاضی :
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: قلعه‌نویی به من انگیزه و روحیه‌ای جدید داد و این گل را به او تقدیم می‌کنم.

محمد قاضی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص پیروزی آبی‌پوشان مقابل فجر سپاسی و اولین گلش برای استقلال صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:

فارس:‌ بازی چطور بود؟

بازی خیلی خوبی انجام دادیم و خدا را شکر که خیلی خوب کار کردیم. ما دستورات تاکتیکی سرمربی را اجرا کردیم و این پیروزی را به هواداران تقدیم می‌کنیم به خصوص مردم که در شیراز خیلی خوب از ما حمایت کردند.

فارس:‌ قلعه‌نویی از وضعیت دفاعی تیم ابراز نگرانی کرده بود تو چه نظری داری؟

تیمی که گل می‌خورد از خط حمله تا آن انتها همه مقصر هستند و تیمی که گل می‌زند از دروازه‌بان تا مهاجمش در آن سهیم خواهند بود ما در دوران بدنسازی بوده‌ایم و تعدادی از بازیکنان هم به ما دیر اضافه شدند همین مسئله باعث ناهماهنگی‌هایی شد ولی شک نکنید هفته به هفته بهتر می‌شویم.

فارس:‌ و بعد از سه هفته تلاش اولین گلت را به ثمر رساندی، چه احساسی داری؟

خیلی خوشحالم که این کار را انجام دادم و گلم را به قلعه‌نویی تقدیم می‌کنم. او به من روحیه و انگیزه خاص داد و امیدوار هستم که در ادامه مثمرثمر باشم.

فارس:‌ به نظر می‌رسد خیلی آماده هستی چون در این چند هفته جنبش و جوش زیادی داشتی؟

من زیاد تمرین می‌کنم و با روحیه جدیدی که داریم زحماتم دو چندان شده است دوست دارم این زحماتم به بار بنشیند. استقلال تیم بزرگی است و کادر فنی و مجموعه خوبی داریم با اینکه به سپاهان باختیم ولی مردم ایستاده ما را تشویق کردند دوست داشتم به خاطر هواداران در بازی امروز پیروز شویم و به شخصه خیلی تلاش کردم قلعه‌نویی هم روی من حساب کرده و می‌خواهم جواب اعتماد او را بدهم.

 

فارس:‌ هنوز هم سر حرفت مبنی بر حضور در جام جهانی هستی؟

شک نکنید که به جام جهانی فکر می‌کنم آرزوی هر بازیکنی است که در تیم ملی کشورش باشد و من هم از این قاعده مستنثی نیستم.

فارس:‌ روی آقای گلی حساب کرده‌ای؟

ما یک تیم فوق‌العاده داریم و صمیمانه از تک تک بازیکنان تشکر می‌کنم ولی اولین هدفم کمک به تیم است و اگر لیاقت داشته باشم به گلزنی فکر می‌کنم.

فارس:‌ شب گذشته با پای راست که پای غیر تخصصی‌ات است گل زدی؟

من با هر دو پا شوت می‌زنم و تمریناتم زیاد است در بازی قبل ضربه‌ام به تیر خورد و این بازی گل شد ولی مطمئن باشید که در بازی‌ها بعد هم شوت خواهم زد.

فارس:‌ به نظر فجری‌ها بیشتر از سپاهان اذیت‌تان کردند؟

واقعاً همین‌طور است آنها دونده و جنگنده بودند و موقعیت‌های خوبی داشتند اما ما می‌خواستیم اگر آنها 8 کیلومتر می‌دویدند ما 9 کیلومتر بدویم با هر گلی که خوردم تلاش‌مان دو چندان شد و دیدید که جبران کردیم.

فارس:‌ در استقلال شماره 11 را می‌پوشی دلیل خاصی دارد؟

من شماره 11 را دوست دارم و در ذوب‌آهن هم این شماره را می‌پوشیدم. امسال هم استقلالی‌ها به من لطف کردند و شماره‌ای را که دوست داشتم را به من دادند.

فارس:‌ به عنوان سؤال پایانی بازی با صبا را چطور می‌بینی؟

بازی خوبی می‌شود آنها تیمی جوان دارند با مهر‌های خوب،ولی ما هم 3 امتیاز را می‌خواهیم چون روی همه بازی‌های خانگی خود حساب کرده‌ایم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها