کد خبر: ۱۵۵۵۰۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
هنرمند تازه مسلمان آمریکا از ایران و حزب‌الله لبنان دفاع کرد.
«علی استون» فرزند الیور استون که چندی پیش با سفر به ایران به دین اسلام و مذهب شیعه پیوست در گفت‌وگو با یک شبکه تلویزیون روسیه ضمن دفاع از ایران و حزب‌الله، به شدت از آمریکا و اسرائیل انتقاد کرد. 
 
استون در مصاحبه با «راشاتودی» اسرائیل را «دولت جنگ‌های صلیبی» توصیف و تاکید کرد که اسرائیلی‌ها مهاجران اروپایی هستند و هیچ وقت در سزمینی که از نظر تاریخی متعلق به فلسطینی‌ها است احساس راحتی نخواهند کرد. 
 
به گزارش تسنیم، شان که پس از سفر به ایران در سال ۱۳۹۰به دین اسلام گروید و نام علی را برای خود انتخاب کرد در ادامه بنیامین نتانیاهو را «مرد آمریکایی» توصیف کرد. وی همچنین این ادعا را که القاعده به رهبری اسامه بن‌لادن در سال ۲۰۱۱ به برج‌های دوقلو نیویورک حمله کرد، دروغ خواند و اعلام کرد، این حمله توسط خود آمریکایی‌ها صورت گرفته است. 
 
علی استون در ادامه اظهار داشت که حزب‌الله یک گروه تروریستی نیست، چرا که از حاکمیت لبنان در مقابل حمله اسرائیل حمایت می‌کند. وی همچنین ضمن دفاع از ایران اظهار داشت که رسانه‌ها روایت‌های ضداسلامی زیادی گزارش می‌دهند. 
 
استون در پایان خاطر نشان کرد که آمریکا با بهانه جنگ با تروریستم و یا از طریق هواپیماهای بدون سرنشین تاکنون جان صدها هزار نفر را در سرتاسر خاورمیانه و شمال آفریقا گرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها