کد خبر: ۱۵۵۴۲۹
زمان انتشار: ۱۹:۱۳     ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
رئیس کمیته انضباطی گفت: «از بعد از هفته اول اطلاعیه خود در مورد فحاشی به داوران را ابلاغ کرده بودیم.»
اسماعیل حسن‌زاده در مورد اعتراضات باشگاه‌ها به رای اعلام شده مبنی بر کسر یک امتیاز گفت: «انتظار داشتیم حمله کنند، تهمت بزنند و اعتراض کنند اکنون کمتر از انتظار ما حمله کردند اما ما وظیفه‌مان را انجام دادیم. امیدوارم با قضاوتی که انجام می‌دهیم تنش‌ها در هفته آینده کمتر شود.»

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا تماشاگران تراکتورسازی و پرسپولیس رادر هفته اول که اعتراض داشتند این دو باشگاه را جریمه کردید اما سایر باشگاه‌ها کسر امتیاز شدند، اظهار داشت: «بعد از هفته اول برای بازی‌های هفته دوم ابلاغیه منتشر کردیم که فحاشی تماشاگران به داوران باعث کسر امتیاز و جریمه باشگاه‌ها خواهد شد. هفته اول چون شروع مسابقه بود سخت نگرفتیم اما بعد از هفته اول اطلاعیه اعتراض هواداران به داوری را ابلاغ کردیم.»

 

رئیس کمیته انضباطی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه باشگاه‌ استقلال اعلام کرده امنیت ورزشگاه در اختیار ما نیست، تصریح کرد: «درست است اما آنها می‌توانستند کنترل کنند. همانطور که فتح‌الله‌زاده لیدرها را جمع می‌کند تا به جباری فحاشی نکنند می‌توانست این کار را هم انجام دهد.»

 

حسن‌زاده در پایان درباره اعتراض استقلالی‌ها در مورد رای کمیته انضباطی به خطیبی عنوان کرد: «باز هم مثل همیشه آنها زود اظهار نظر کردند. رای خطیبی در باره موضوع دیگری بود اما پرونده مشاجره او با ماجدی در حال بررسی است که تا پایان هفته یا هفته آینده رای را اعلام می‌کنیم.»

فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها