کد خبر: ۱۵۵۴۰۹
زمان انتشار: ۱۹:۰۳     ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: «اگر آخر فصل استقلال با این یک امتیاز قهرمان نشود تماشاگران آرام خواهند بود؟»
علی فتح الله زاده در گفتگو با برنامه 90 درباره اهانت هایی که در بازی استقلال مقابل سپاهان به علیرضا فغانی شد عنوان کرد: «اهانت و توهین را همه محکوم می کنیم. بحث احترام به داور درست اما بحث احترام داور به بازیکن چی. حکایت برخوردهای فغانی با مجیدی را همه می دانند و گزارشگر بازی هم به این مساله اشاره کرد.»


وی ادامه داد: «من اگر جای فدراسیون بودم مجیدی را به خاطر رفتارش در بازی با سپاهان تشویق می کردم. این بازیکن چند بازی را خویشتن داری کند؟ دوستان در کمیته داوران فغانی را می خواستند و می گفتند با این بازیکن برخورد نداشته باش. من بابت اتفاقاتی که در بازی رخ داد هیچ اعتراضی نکردم. فغانی داور خوبی است.»


وی درباره کسر امتیاز از استقلال به دلیل توهین هوادارانش گفت: «این کار بسیار غلط است. هیچ توجیهی ندارد. من موافقم که جو ورزشگاه درست باشد اما اگر آخر فصل استقلال با این یک امتیاز قهرمان نشود تماشاگران آرام خواهند بود؟»


مدیرعامل استقلال تاکید کرد: «از سوی دیگر اگر کمیته انضباطی روی حرفش بایستد ما تابع هستیم. در همین بازی استقلال مقابل گسترش چه توهین هایی به سرمربی ما شد. من خودم باورم نمی شد و خجالت می کشیدم.»


وی ادامه داد: «از ما امتیاز کم کردند و دیگر باید تا ته بروند. من امروز عصر هم با حسن زاده تماس گرفتم اما او گفت موضوع از این هفته انجام شد.»


مدیرعامل استقلال در پایان گفت: «700 میلیون بابت گیت های استادیوم آزادی از درآمد نا کم کردند. مگر گیت را برای ما خریدند؟ ما استادیوم را اجاره می کنیم و این گیت ها به ما ارتباطی ندارد. متاسفانه فوتبال ما جزیره ای شده است. هر کسی جایی پستی گرفته و قانونی گذاشته است.»
اوج نيوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها