کد خبر: ۱۵۵۳۵۹
زمان انتشار: ۱۸:۲۸     ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال مس کرمان گفت: پذيرفتن مربيگري در مس ريسک بود اما آدم مسئوليت پذيري هستم.
محمود ياوري در کنفرانس مطبوعاتي پيش از ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و مس اظهار داشت: فکر مي‌کنم بازي فردا يکي از بازيهاي خوب در اوايل فصل برگزار شود چرا که دو تيم شناخت کاملي از يکديگر دارند. مطمئن هستم که پرسپوليس هم از ما شناخت دارد و ما هم شناخت خوبي از اين تيم داريم، اميدوارم بازي فردا به گونه‌اي باشد که هر تيم به حق خود برسد.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: در دو هفته گذشته داوران بسيار جواني براي ما قضاوت کردند که تقريبا از اين موضوع لطمه خورديم. اميدوارم براي اين ديدار از داوران خيلي جوان استفاده نکنند به هر حال جلوي چشمان 50-60 هزار تماشاگر قرار مي‌گيرند و بايد با قاطعيت قدرت قضاوت کنند.

سرمربي مس تصريح کرد: انتظار ما اين است که خدايي نکرده قضاوت داور در سرنوشت هيچ تيمي تاثير نگذارد و داور حاکميت را در زمين پياده کند تا هيچ تيمي از اين موضوع لطمه نخورد.

ياوري در مورد اينکه آيا پذيرفتن ديرهنگام سرمربيگري مس ريسک نبوده، تاکيد کرد: ريسک بزرگي بود. در زندگي ريسک مي‌کنيم، به اين موضوع عادت کرده‌ايم که زندگي آرامي نداشته باشيم، اينگونه نيست که باري به هرجهت بگذرانيم، دوست دارم کارهايي انجام دهم که کمتر انجام شده باشد.

وي ياد آور شد: فرد مسئوليت پذير و جوابگويي هستم و پذيرفتن سرمربيگري مس هم مي‌تواند يک ريسک باشد اما يک مربي بايد چنين ريسک‌هايي را انجام دهد.

سرمربي مس درمورد اينکه پرسپوليس تاکنون گلي دريافت نکرده است، خاطر نشان کرد: اگر گل نخورده، گل هم نزده است. به هر حال مهاجمي که گل نمي‌زند ما مي‌گوييم بي‌تفاوت است و اينکه تيمي گل نمي‌زند و گل نمي‌خورد دور از يکديگر نيست. در بازي راه آهن و سايپا سه گل رد و بدل شد که پرگل‌ترين ديدار بود البته ما هم به استقلال خوزستان 4 گل زديم، يک گل به خودي، يک گل زديم که داور نگرفت، يک پنالتي نزديم و يک گل هم به ثمر رسانديم به هر حال اتفاقاتي که در بازي رخ مي‌دهد مهم است. اميدوارم که در ديدار فردا هم گل‌هاي زيادي رد و بدل شود. معتقدم که در يک ديدار بايد گل‌هاي بيشماري رد و بدل شود تا تماشاگران خوشحال باشند.

ياوري عنوان کرد: مطمئن هستم که فردا گل‌هاي زيادي رد و بدل مي‌شود و اميدوارم سهم گل‌هاي ما بيشتر باشد و بازي خوبي را تماشاگران شاهد باشند.

سرمربي مس درباره وضعيت ادينهو گفت: او به ما دير ملحق شده اما خاصيت حرفه‌اي گري دارد و با کار و تمرينات وضعيت بهتري پيدا خواهد کرد و روز به روز به اوج خود نزديک مي شود البته بازيکنان ديگر هم همينگونه هستند، در تمامي تيم‌ها چنين روالي دنبال مي‌شود، در 5-6 هفته ابتدايي تيم‌ها تا به شرايط خود برسند زمان مي‌برد.

وي درباره حکم کميته انضباطي مبني بر کسر امتياز از چند تيم به علت فحاشي تماشاگرانشان گفت: به نظرم ما بايد قبل از اينکار اقدامات فرهنگي انجام دهيم، بايد تماشاگران ما آموزش ببينند، معتقدم اگر کنترل هواداران را به تيم ميزبان بدهيم شرايط بهتري در ورزشگاه‌ها حاکم خواهد شد. هيچ تيمي را نمي‌شود به صورت خاص تنبيه کرد شايد همين يک امتياز در سرنوشت تيم تاثيرگذار باشد. به هر حال تيم‌ها 25-30 ميليارد هزينه مي‌کنند و به دنبال نتيجه گيري هستند.

وي افزود: درست نيست که بخواهيم از تيم امتياز کم کنيم البته کميته استيناف اين راي را برمي‌گرداند، شما ببينيد سايپا که هزار تماشاگر دارد بايد اين لطمه را بخورد، شايد اين موضوع از پيش تعيين شده بود، اما بايد به نظر تصميمي بگيريم که تاثير گذار باشد، چرا که شايد با اين تصميم هواداران عصبي شوند و يا باشگاه دست به کارهاي ديگري بزند، به نظرم آموزش تاثير به سزايي دارد.

ياوري در خصوص اينکه آيا از بازيکناني که در اين تيم حضور دارند راضي است، خاطر نشان کرد: تيم من نبوده است اما به هر حال من اين مسئوليت را پذيرفته‌ام، اين طور نيست که راضي باشم، در مجموع کفه ترازوي بازيکناني که از تيم رفته‌اند سنگين‌تر از بازيکناني است که به تيم آمده‌اند. اما همين بازيکنان جوان هم با توجه به اينکه تمرينات را همزمان آغاز کردند روز به روز بهتر خواهند شد. نااميد نيستم و فرد مسئوليت پذيري هستم و کار خود را دنبال مي‌کنم.

وي ادامه داد: ما در پست دفاع چند بازيکن مي‌خواهيم که به تيم اضافه شوند تا با خطوط ديگر هماهنگ شوند، سعي مي‌کنيم در 3-4 هفته آينده اينکار را انجام دهيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها