کد خبر: ۱۵۵۳۴۳
زمان انتشار: ۱۸:۲۲     ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ در نامه‌اي به هيئت‌هاي استان‌هاي ليگ برتري دستورالعمل هشت ماده‌اي براي برگزاري بهتر مسابقات ليگ ابلاغ کرد.‌
به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت سازمان ليگ، غلامرضا بهروان رئيس کميته مسابقات در نامه اي به هيئت هاي فوتبال استان هاي ليگ برتري دستور العملي را براي اجراي بهتر مسابقات در ليگ برتر ابلاغ کرده است. در نامه بهروان آمده است؛

1-با توجه به رعايت موارد قانوني و برنامه ريزي شده کليه مسابقات بايد راس ساعت مقرر آغاز شود.

2- آماده نمودن محل و حضور به موقع همه عوامل، مسئول( شخصا) در جلسات قبل از برگزاري مسابقات( با توجه به هماهنگي هاي انجام شده )با نماينده اعزامي مورد تاکيد است.

3- برابر قانون و مقررات اجرايي هيچ يک از افراد اعم از مسئول و غير مسئول حق مصاحبه در زمين را ندارد و مصاحبه ها فقط بايد در سالن کنفرانس و ميکس زون انجام شود.

4- چنانچه آمار بليت فروشي ورودي مسابقات که توسط امور مالي هيئت هاي انجام مي شود با نظر نماينده اعزامي يکسان باشد مورد قبول بوده و در صورت مغايرت آمار اعلام شده از سوي نماينده اعزامي مورد ملام قرار خواهد گرفت.

5- به استناد مواد 7-4-4 و 7-4-5 آئين نامه رابطه باشگاه ها با سازمان ليگ قبل از شروع مسابقه بايد دو دستگاه آمبولانس مجهز به تجهيزات پزشکي و دو برانکارد به همراه هشت مسئول حمل آن در دوطرف نيمکت ذخيره هاي تيم ها جز الزامات اوليه و مهم مسابقه است.

6- محل اسکان ناظران و داوران بايد در هتل مناسب و واجد شرايط و جدا از محل اسکان تيم ها باشد.

7-با توجه به الزام حضور نماينده آن هيئت( به عنوان مسئول هماهنگ کننده) در کليه مراحل مسابقات، دستور فرمايند نسبت به معرفي دو نفر از نمايندگان واجد شرايط آن هيئت( ملبس به لباس فرم که از سوئي آن هيئت تهيه مي گردد.) که داراي تجربيات لازم در امر برگزاري مسابقات باشند. رسما معرفي گردند که در امر برگزاري مسابقه يک نفر از آنها به صلاح ديد آن هيئت در مسابقات حضور داشته باشد.

8- برابر مقررات حضور ناظران، داوري، فرهنگي،انضباطي و... در داخل زمين ممنوع است و هيئت هاي استان بايد به هماهنگي مديران ورزشگاه ها جايگاه مناسبي براي اين عزيزان جهت انجام وظايف شان تدارک ديده ببيند ( خاصه در ورزشگاه آزادي) و مجدانه اين امر را تاحصول نتيجه پيگيري نمايند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها