کد خبر: ۱۵۵۳۱۱
زمان انتشار: ۱۸:۰۹     ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
محمود ياوري مي‌گويد تيمش پرسپوليس را مي‌شناسد و براي گرفتن بهترين نتايج به مصاف اين تيم مي‌رود.
سرمربي تيم فوتبال مس کرمان درباره ديدار اين تيم برابر پرسپوليس در هفته سوم ليگ برتر اظهار کرد: شرايط مس بد نيست، به هر حال من مسئوليتي را قبول کرده‌ام درست است مشکلات زياد است اما بايد سوخت و ساخت. در اين وضعيت مي‌توانيم با حمايت مديران باشگاه و تلاش بازيکنان و کادر فني به اهداف مورد نظر برسيم.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: با حمايت هواداران مي‌توانيم تيم را به روزهاي خوبش برسانيم. هفته اول آمادگي تيم بهتر بود. ما ان‌شاءالله به تدريج هماهنگي و آمادگي بازيکنان بيشتر مي‌شود.

ياوري درباره پرسپوليبس گفت: پرسپوليس تيم بزرگي است و هواداران پرتعدادي دارد. در فصل نقل و انتقالات هم زياد هزينه کرده‌اند و بازيکنان خوبي به خدمت گرفته‌اند. ما بازي آن‌ها را مي‌شناسيم و براي گرفتن بهترين نتيجه به آزادي مي‌رويم.

سرمربي مس درباره اينکه فکر مي‌کند نقطه ضعف‌هاي تيمش در چه مواردي است گفت: بدون شک تيم‌مان ضعف‌هايي دارد. بازيکناني که از مس رفته‌اند ليگ برتري بوده‌اند اما بازيکنان جايگزين آن‌ها ليگ يکي هستند با اين حال بازيکنان خوب و جواني‌اند که آينده روشني دارند. يکي از نگراني‌هاي ما در خط دفاع است که بايد براي هماهنگي بيشتر به آن‌ها فرصت دهيم.

وي با اشاره به اينکه ادينيو هنوز به آمادگي صددرصد نرسيده درباره اين انتقاد به مربيان ليگ برتري که نبايد ادعا کنند حداقل چند هفته براي هماهنگ شدن تيم‌شان زمان نياز است به ايسنا گفت: من هم معتقدم که تيم‌ها وقتي وارد ليگ مي‌شوند بايد در آمادگي کامل باشند. همان طور که فصل گذشته ما به همراه فجر در هفته‌هاي اول ليگ امتيازات زيادي را به دست آورديم و همان امتيازات بود که باعث شد ما در ليگ بمانيم. عملکرد خوب فجر در هفته‌هاي اول فصل گذشته به خاطر اين بود که ما تمرين‌هايمان را زود شروع کرديم و حتي پرسپوليس را در تهران و ذوب آهن را در اصفهان برديم.

وي افزود: اما الان مس تمرين‌هايش را دير شروع کرده و من هم دير به تيم اضافه شدم اما مسئوليتي قبول کردم و هر اتفاقي بيفتد من مسئولم. سعي مي‌کنم با تجارب چندين ساله‌ام و کمک بازيکنان بتوانيم خيلي زود به آمادگي کامل برسيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها