کد خبر: ۱۵۵۲۶۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
مدیر عامل باشگاه استقلال می گوید دیگر نمی خواهد در مورد مجتبی جباری و اختلافاتش با او صحبت کند.

به گزارش 598؛ علی فتح‌ الله‌ زاده در مورد اتفاقات اخیر پیرامون این باشگاه صحبت کرد. او حرف های خود را به این شکل آغاز کرد: «اول از همه می خواهم در مورد عادل فردوسی پور و اتفاقات چند روز گذشته صحبت کنم. متاسفانه دیگران درباره عادل حرف می زنند و در نهایت به اسم ما تمام می شود.»

 

او ادامه داد: «من هیچ وقت نگفتم که عادل ادب ندارد و نمی دانم که این حرف ها از کجا آمده. هیچ کس به اندازه من عادل را دوست ندارد و خود او هم این را به خوبی می داند. به هر حال آقای فردوسی پور ما را نقد می کند و ما هم حق انتقاد از او را داریم اما مطرح کردن چنین چیزهایی درست نیست.»

 

فتح الله زاده در مورد شرایط حال حاضر استقلال گفت: «شرایط تیم ما روز به روز بهتر می شود. ما کمی دیر کار خود را شروع کردیم. اواخر فصل گذشته درگیر بازی های لیگ قهرمانان بودیم و بیشترین بازیکن ملی پوش را داشتیم. وقتی که فصل به پایان رسید حتی خود من هم نیاز به استراحت داشتم به همین خاطر کمی دیرتر از دیگران استارت زدیم. اما در حال حاضر مشکلی نداریم و تیم جمع و جور شده است. انشاالله با ادامه همین روند بازهم به موفقیت می رسیم.»

 

مدیر عامل باشگاه استقلال با اشاره به شکست این تیم مقابل سپاهان گفت: «مقابل سپاهان خوب بودیم. شاید اگر توپ هایمان گل می شد الان ما برنده آن دیدار بودیم. در مورد داوری هم به اندازه کافی صحبت کرده ایم و فکر کنم که دیگر همه چیز روشن شده است.»

 

فتح الله زاده در بخش دیگری از صحبت هایش در مورد وضعیت استقلال در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: «تیم خوبی را در اختیار داریم و نگرانی خاصی نداریم. به هر حال حریف مان تیم ناشناخته ای است و فکر می کنم مثل تلفظ اسم شان، بازی مقابل این تیم هم سخت باشد. همچنین ما می تواستیم جاسم کرار را برای بازی های آسیایی در تیم نگه داریم چرا که از نظر AFC مشکل خاصی وجود نداشت اما ریسک نکردیم. همین حالا هم می توانیم از او استفاده کنیم اما دیگر منصرف شده ایم.»

 

او در پایان در مورد مجتبی جباری و جنجال های تمام نشدنی جدایی این بازیکن گفت: «دیگر در این مورد بحثی ندارم. من یک نوه دارم که هر زمان دایی اش او را می بیند برای او شکلک در می آورد تا او را بترساند. به تازگی هم نوه ام در پاسخ به این شکلک ها می گوید: "دایی جان خسته ای، برو بخواب!" فکر کنم در حال حاضر برخی خبرنگاران هم نیاز به استراحت دارند و باشگاه استقلال باید به صورت خودجوش به آنها مرخصی بدهد!»

خبرآنلاین

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها