کد خبر: ۱۵۵۲۶۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
با بررسی صحبت های اخیر مدیرعامل ذوب‌آهن و پرس و جو در مورد مکان ملاقات وی با پروین، مشخص شد پای پسر پروین در میان است!

به گزارش 598 ؛ بعد از پایان مسابقه ذوب‌آهن و پرسپولیس، سرپرست سرخپوشان تهرانی بار دیگر مراتب ناراحتی خود از نحوه میزبانی اصفهانی‌ها را ابراز و از دود گرفتن مشکوک رختکن تیمش سخن گفت.

  سعید شیرینی که فصل گذشته و در تقابل با سپاهان اصفهان بابت آب‌های معدنی آلوده مصاحبه کرده و سروصدای زیادی به وجود آورد، حالا نیز ساکت ننشسته و از برهم خوردن مشکوک تمرکز بازیکنان پرسپولیس و علی دایی در رختکن فولادشهر حرف زد و...

  این مصاحبه واکنش خسرو ابراهیمی، مدیرعامل ذوب‌آهن را در پی داشت که ضمن تکذیب ماجرا! پرده از ملاقات خود با علی پروین، اسطوره باشگاه پرسپولیس برداشت و گفت: «علی پروین حرف‌هایی در مورد سعید شیرینی و کارهایش در پرسپولیس به من گفته که اگر آنها را بازگو کنم، دیگر این آقا نخواهد توانست در این تیم بماند و...!»

 

اگر چه سعید شیرینی، سرپرست پرسپولیس در مقابل این ادعا و حرف‌های علی پروین سکوت اختیار کرد، اما خیلی‌ها از خود پرسیدند که خسرو ابراهیمی، مدیرعامل ذوب‌آهن چه کاری می‌تواند با علی پروین داشته باشد؟! اصلا این دو که یکی اهل اصفهان است و دیگری ساکن تهران و بی‌علاقه به سفر، کجا می‌توانستند با یکدیگر ملاقات کنند؟ و از همه مهمتر مگر علی پروین چه حرف‌های جدیدی درباره سرپرست پرسپولیس به مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان گفته است؟

 

در این راستا خیلی تلاش کردیم تا از اصل ماجرا باخبر شویم، منتهای مراتب نتوانستیم چیزی از حرف‌های خصوصی پروین درباره شیرینی به مدیرعامل ذوب‌آهن سردربیاوریم، اما اینکه این دو کجا با یکدیگر ملاقات کرده‌اند، همه چیز به محمد پروین برمی‌گردد!

  لطفا خیلی تعجب نکنید، محمد پروین پس از یک فصل نصفه و نیمه توأم با مصدومیت در گهر لرستان و با توجه به اینکه حالا یک بازیکن بالای 23 سال و بزرگسال به حساب می‌آید، کمتر تیم لیگ برتری خواهان جذب وی بود. این موضوع را علی پروین خیلی خوب می‌دانست و بدین‌خاطر سعی وافری به خرج داد تا از طریق دوستان خود به شکلی تنها پسر خود را در لیگ برتر فوتبال ایران نگه دارد و اولویت هم با تیم‌های تهرانی بود.

  با عنایت به اینکه هیچ‌یک از تیم‌های تهرانی لیگ برتر رغبتی برای جذب پسر پروین نشان ندادند، سلطان پرسپولیسی‌ها از طریق یکی از دوستان مشترک و در هنگامه مسابقه پلی‌آف میان پاس‌همدان و ذوب‌آهن به ملاقات خسرو ابراهیمی رفت و در همین رایزنی برای پسرش حرفی خصوصی را نیز با مدیر اصفهانی در میان گذاشت که صدای آن حالا درآمد و... هر چند پسر پروین راهی به تیم ذوب‌آهن پیدا نکرد، اما یک حاشیه جدید تولید کرد که بعید می‌دانیم آتش آن به این زودی‌ها خاموش شود!

راد نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها