کد خبر: ۱۵۵۲۵۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۰     ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال راه آهن گفت: «تیم خوبی داریم و به دنبال کسب سهمیه آسیایی هستیم.»

به گزارش 598 ؛ میلاد نوری درباره شرایط تیم راه آهن، اظهار داشت: «امسال تیم خیلی خوبی داریم. تیمی که تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است و کادر فنی خوبی هم داریم. خودتان دیده اید که ابراهیم زاده در هر تیمی مربیگری کرده نتایج خوبی گرفته و امسال در راه آهن هم همین طور خواهد شد.»

 

وی ادامه داد: «با بازی هایی که از تیم ها در چند هفته اخیر دیده ام به تیم خودمان خیلی امیدوار شدم. ما در لیگ امسال حرفهای زیادی برای گفتن داریم. شاید سخت باشد که جزو 3 تیم بالای جدول قرار بگیریم اما هدفمان کسب سهمیه است.»

 

نوری افزود: «شاید راه آهن ستاره تاثیرگذار نداشته باشد اما فوتبال ثابت کرده فقط ستاره ها در زمین حرف نمی زنند. جنس تیم ما جور است و در هفته های اخیر هم نتایج خوبی گرفته ایم. می خواهیم جزو تیمهای بالای جدول باشیم و اگر کمی همت کنیم با پتانسیل خوبی که در تیم وجود دارد حتما به هدفمان می رسیم.»

 

هافبک راه آهن درباره دعوت به تیم ملی گفت: «اولین هدف من این است که در راه آهن خوب بازی کنم و مثمر ثمر باشم. وقتی راه آهن نتایج خوبی بگیرد بازی من هم به چشم کی روش می آید و به تیم ملی دعوتم می کند. فکر نمی کنم برای دعوت شدن به تیم ملی لازم باشد حتما بازیکن استقلال و پرسپولیس بود. هر بازیکنی خوب باشد به تیم ملی دعوت می شود.»

 

وی با اشاره به جدایی مجتبی جباری افزود: «در بازی دوستانه راه آهن و سپاهان مجتبی را دیدم. از او پرسیدم چه اتفاقی افتاد که از استقلال رفت. مجتبی گفت خیلی ناراحت است و اصلا دوست نداشته از استقلال جدا شود.»

 

نوری در پایان خاطرنشان کرد: «امسال لیگ جذابی را شاهد خواهیم بود. سپاهان و استقلال مدعیان اصلی هستند و شاید تراکتور هم در ادامه مدعی شود اما من در پرسپولیس نشانی از مدعی قهرمانی ندیدم.»

اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها