کد خبر: ۱۵۵۲۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
نماینده مردم آمل گفت: وظیفه نمایندگان مجلس نیست که به همه اعضای کابینه رأی اعتماد دهند.
عزت اله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل در مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی«خبرگزاری دانشجو»، درباره فضای کلی مجلس در خصوص اعضای کابینه یازدهم گفت: کابینه در مجموع قابل قبول و با اصول مجلس سازگار است اما بر روی اندکی از وزراء آماجی وجود دارد که اگر روشن شود این افراد رأی می‌آورند و می‌توانیم نام آنان را بعد از بررسی اعلام کنیم.
 
وی با بیان اینکه وظیفه نمایندگان مجلس نیست که به همه اعضای کابینه رأی اعتماد دهند، خاطرنشان کرد: چهارنفر از وزرای احمدی نژاد نیز در مجلس رأی اعتماد نیاوردند زیرا مجلس برای رأی اعتماد دادن مختار است و در قانون اساسی اجازه رسیدگی به این موضوع به نمایندگان داده شده است.
 
یوسفیان ملا درباره نقش یکی از کاندیداها در فتنه 88 ابراز داشت: در آن زمان بسیاری از افراد از موسوی حمایت کردند اما اگر فردی در فتنه حضور داشته این موضوع باید بررسی شود که در این صورت به او رأی ندهیم.
 
این نماینده مجلس درباره جوان‌گرایی در کابینه یازدهم تصریح کرد: اگر این افراد مدت عملکرد بیشتری را برای کار بگذارند مشکل حل می‌شود زیرا این افراد دارای تجارب بیشتری هستند و اگر وزرا زمان بیشتری را بگذارند و به بخش اداری اکتفا نکنند مشکلی وجود نخواهد داشت زیرا کار وزارت شبانه‌روزی است اما نکته‌ای که وجود دارد باید توجه کنیم این افراد حتی از جهت سنی همه از رئیس جمهور کوچکتر هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها